  • 1. Data: 2003-04-07 08:40:43
    Temat: rozmiana pieniedzy
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Dzis w Stolecznej pisza o bankach ktore pobieraja prowizje za rozmienianie
    pieniedzy - np na drobne jak w sklepie nie maja wydac
    i tak np:
    - BZ WBK pobiera prowizje jak monet po rozmianie jest przynajmniej 6 ,
    - ING pobiera 0,5% kwoty nie mniej niz 10 zl od kazdej rozmiany
    - Pekao SA jak monet jest powyzej 50
    - PKO BP nie pobiera oplat - dopiero jak jest "hurtowa wymiana" to pobiera

    Przy okazji znalazlem fajny blad:
    napisali ze w BZ WBK "za darmo mozna zamienic 5 monet po 5 zl na jeden
    banknot 20 zl" :-))))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-04-07 09:28:34
    Temat: Re: rozmiana pieniedzy
    Od: n...@p...onet.pl

    > Glenn napisała to 7 kwietnia 2003 o 12:48:29:

    > Glenn

    Glenn jak Ty to robisz że jesteś tyle do przodu?
    jeszcze nawet 11:30 nie ma :)))

  • 3. Data: 2003-04-07 10:08:36
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    Użytkownik n...@p...onet.pl napisał:

    > Glenn jak Ty to robisz że jesteś tyle do przodu?
    > jeszcze nawet 11:30 nie ma :)))

    O podróżach w czasie nie słyszał :-P ? A tak poważnie to cuś mi się w
    strefach czasowych pomerdało :-(

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-04-07 10:48:29
    Od: Glenn <g...@g...pl>

    Użytkownik blad napisał:

    > Przy okazji znalazlem fajny blad:
    > napisali ze w BZ WBK "za darmo mozna zamienic 5 monet po 5 zl na jeden
    > banknot 20 zl" :-))))

    Blad rzeczywiście fajny ;-))) A może by tak jednak sprawdzić w oddziale?
    A nóż to nie blad a najprawdziwsza prawda :-D

    Pozdrowienia,
    Glenn