    From: "Hubbard" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: [ing] Taryfa 0 i prowizje
    Date: Mon, 7 Apr 2003 21:57:52 +0200

    Mi nigdy nie pobrali, oczywiście przy zmianie taryfy pani napisała
    (odręcznie) że nie chcę wyciągów. Trochę się tylko zdenerwowałem, że przy
    zmianie za parę dni nowego okresu rozl. pobrano całą prowizję za poprzednią
    opcję. A żony pęsja jeszcze siłą inercji tam ląduje.
    Nie rozumiem uwagi o zerowym saldzie - ja tam już miałem nawet ujemne
    (prowizja za Maestro)
    BTW, widziałem w TOiP, że od wypłat w kasie pow 5kzł nie pobierają prowizji.
    Czy to coś nowego, bo miesiąc temu mi pobrali 3zł...

    Hubbard

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6rs6q$k9a$...@n...news.tpi.pl...