    From: "Gerard" <g...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ing] Taryfa 0 i prowizje
    Date: Tue, 8 Apr 2003 10:35:39 +0200

    > Czyli jest taka mozliwosc w systemie zeby nie pobierac tylko oddzial
    > (Grojecka przy Banacha) cos mi zepsul, bo przez kilka miesiecy bylo OK

    Mnie pobierali 28.10, 28.11, a teraz 28.02, 28.03 no i pewno 28.04 też mnie
    skroją. Czy u Ciebie są te same dni?
    Może to jakieś ogólne niedomaganie systemu, a nie sprawa oddziała (mój
    oddział jest w Opolu)?

    A na marginesie - nigdy zera na koncie nie miałem, ale wypłat też tam już
    nie posyłam.

    Gerard