  • 1. Data: 2008-12-23 22:46:49
    Temat: [info] Nowy bankomat euronetu oraz zmiana PINu karty Alior
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj będąc w Tesco zobaczyłem nowy bankomat euronetu. Jakież było moje
    zdziwienie kiedy wybierane w nim pieniądze wypadły na taką półkę. Tak.
    Nie ma w nim opcji ponownego wciągnięcia nieodebranych pieniędzy, po
    jakimś czasie. Dziwne, bo myślałem, że to jakiś standard tudzież dobra
    praktyka. Kiedyś z rana właśnie przydarzyła mi się taka sytuacja i w
    takim euronecie kasy już bym nie odzyskał.

    Za to co jest w tym euronecie na plus, to fakt, że dla karty debetowej
    Aliora można zmienić w nim PIN - sprawdziłem i przeszło bez szemrania.
    Dzisiaj będąc na mieście sprawdziłem bankomat euronetu, w placówce
    Lukasa, też był to nowy bankomat, ale opcji zmiany PINu w nim niestety
    nie było.

    Xenocide

  • 2. Data: 2008-12-24 10:22:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 23 Dec 2008 22:46:49 +0000, xbartx napisał(a):

    > Wczoraj będąc w Tesco zobaczyłem nowy bankomat euronetu.

    Wypłata pieniędzy z tego bankomatu pojawiła się od razu w historii konta.
    Także jest jakaś grupa euronetowa uprzywilejowana (czyt. trzymająca
    władzę), która jest u Aliora zdecydowanie faworyzowana.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-12-24 12:45:32
    Od: Pts <p...@p...pl>

    xbartx pisze:

    > Za to co jest w tym euronecie na plus, to fakt, że dla karty debetowej
    > Aliora można zmienić w nim PIN - sprawdziłem i przeszło bez szemrania.

    Ściągnęło 1zł?

  • 4. Data: 2008-12-27 18:29:09
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    xbartx pisze:
> [...]
    > praktyka. Kiedyś z rana właśnie przydarzyła mi się taka sytuacja i w
    > takim euronecie kasy już bym nie odzyskał.

    Za to dużo przyjemniej wpłaca sie większe kwoty - po pierwsze można
    wziąć chyba 4500 za jednym zamachem, a po drugie łatwiej taki plik
    zabrać z tacki niź wyciągnąć ze szczeliny

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl

  • 5. Data: 2008-12-28 16:22:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 24 Dec 2008 13:45:32 +0100, Pts napisał(a):

    > Ściągnęło 1zł?

    Nie

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-12-29 16:22:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Wczoraj będąc w Tesco zobaczyłem nowy bankomat euronetu. Jakież było moje

    Dalej nie ma dwusetek, tylko setki i pięćdziesiątki?

    marekz

  • 7. Data: 2008-12-29 19:19:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 17:22:38 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Dalej nie ma dwusetek, tylko setki i pięćdziesiątki?

    A tego to Ci nie powiem. Przy okazji mogę sprawdzić tylko, że ja tam
    raczej bardzo rzadko bywam.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-12-29 21:20:17
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MarekZ" news:gjat95$rv8$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Dalej nie ma dwusetek, tylko setki i pięćdziesiątki?

    Dokładnie tak!
    Nie wiem czy sprawa dotyczy 100% bankomatów euronetu, ale jakiś czas temu
    zgłębiałem temat "ładunków pieniężnych" w bankomatach ww. sieci. Od
    kilku/kilkunastu miesięcy euronet do swoich maszyn nie ładuje już banknotów
    o nominale 200 zł.

  • 9. Data: 2008-12-30 00:43:24
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Karski" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zgłębiałem temat "ładunków pieniężnych" w bankomatach ww. sieci. Od
    > kilku/kilkunastu miesięcy euronet do swoich maszyn nie ładuje już

    Czekaj, w Euronecie chyba nigdy nie było dwusetek, tzn. ja nigdy nie
    spotkałem, możliwe że miałem niefarta. Przynajmniej od roku 2000. To chyba w
    WBK kiedyś były dwusetki, a potem przestały bywać.

    marekz

  • 10. Data: 2008-12-30 08:38:19
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "MarekZ" news:gjbqk3$g9t$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Czekaj, w Euronecie chyba nigdy nie było dwusetek, tzn. ja nigdy nie
    > spotkałem, możliwe że miałem niefarta.

    Nie występowały we wszystkich maszynkach. Mi zdarzało się takie nominały
    wyciągać ze ściany m. in. w Krakowie i Wrocławiu.