  • 1. Data: 2008-12-23 15:58:26
    Temat: konto dla wspólnoty mieszkaniowej
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    Witam,
    Piszę, bo nie nie bardzo jest czas na rozpoznanie bojem, a musimy
    szybko założyć konto, żeby ludzie mogli wpłacać zaliczki.
    Mamy wspólnotę 12 rodzin. Chodzi o konto o funkcjonalności
    internetowej kont biznesowych: jedna osoba (zarządca) robi zlecenia, a
    dwie z trzech uprawnionych osób podpisuje te zlecenia do realizacji.
    Wiele banków to ma. Pytanie, który Waszym zdaniem jest optymalny
    kosztowo przy małej liczbie przelewów.
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2008-12-23 20:54:49
    Temat: Re: konto dla wspólnoty mieszkaniowej
    Od: "hathor3" <h...@w...pl>

    Marek MANO wrote:

    > Witam,
    > Piszę, bo nie nie bardzo jest czas na rozpoznanie bojem, a musimy

    Nie do końca rzetelna odpowiedź ale zawsze. Wspólnota, którą zarządza
    mój ojciec ma konto w ING, prawdopodobnie robili wcześniej rozeznanie
    zanim wybreali ten bank. Nie mogę z czystym sumieniem powiedzieć
    "polecam", ale zainteresować się warto

    --
    ha

  • 3. Data: 2008-12-24 09:45:29
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    Na 100% BPH ma specjalna oferte dla wspolnot mieszkaniowych.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 4. Data: 2008-12-28 08:15:35
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak już założycie, to podziel się doświadczeniem proszę.
    Szukając w necie znalazłem dnb nord, ale nie mam komentarza.

    -----

  • 5. Data: 2008-12-29 15:56:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jak już założycie, to podziel się doświadczeniem proszę.
    > Szukając w necie znalazłem dnb nord, ale nie mam komentarza.
    >

    > -----

    przelewów.

    witam

    a ja założyłem konto WM w BZWBK, przelew 1,60 zł + prowadzenie konta
    15zł/m-c (przy osadzie >10kzł), nie jest jakoś super tanio, ale za to
    wygodnie:

    1. księgowość widzi stan konta oraz historię i może wprowadzać przelewy
    2. zarząd akceptuje płatności (kody przychodzą smsem)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-12-29 17:23:12
    Od: Marek MANO <m...@g...pl>

    On 29 Gru, 16:56, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    >
    > 1. księgowość widzi stan konta oraz historię i może wprowadzać przelewy
    > 2. zarząd akceptuje płatności (kody przychodzą smsem)

    Dzięki,
    Ale mam pytanie: czy księgowość nie moze sobie zażądać przysłania
    kodu?
    Podrawiam, Marek

  • 7. Data: 2008-12-29 21:01:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dzięki,
    > Ale mam pytanie: czy księgowość nie moze sobie zażądać przysłania
    > kodu?
    > Podrawiam, Marek

    nie, mogą TYLKO wprowadzić przelew, aby go autoryzować potrzebny jest
    token lub sms - kod, tak się składa, że finansami we wspólnocie zajmuję
    się ja więc mój numer jest zdefiniowany

    --
    pozdrawiam
    RobertS