  • 1. Data: 2008-12-23 21:06:58
    Temat: znikł mBank z bluecash.pl
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Jeżeli ktoś jeszcze nie wie, to poprzez https://bluecash.pl/ można robić
    natychmiastowe przelewy między różnymi bankami w Polsce za 1 zł.
    Niestety właśnie znikła możliwość robienia przelewów z mBanku (Multibank
    pozostał). Czyżby prowizje w mTransferze były wyższe niż w Multi?

  • 2. Data: 2008-12-23 22:07:45
    Temat: Re: znikł mBank z bluecash.pl
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Miernik" <p...@p...miernik.name> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niestety właśnie znikła możliwość robienia przelewów z mBanku (Multibank
    > pozostał). Czyżby prowizje w mTransferze były wyższe niż w Multi?

    u mnie pokazuje że można z mbanku

    czyżby reklamowa prowokacja autorów witryny?

  • 3. Data: 2008-12-23 22:23:26
    Od: piatkos <p...@g...com>

    On 23 Gru, 23:07, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > u mnie pokazuje że można z mbanku

    że można "z", czy że można "do" ? :) bo u mnie jest tylko "do"...
    chociaż mylące jest to, że najpierw podaje się "do", a później "z".

    > czyżby reklamowa prowokacja autorów witryny?

    chociaż osobiscie trzymam za nich kciuki... to nie podejrzewam:) bo w/
    g mnie rzeczywiscie nie ma :)

    Wojtek

  • 4. Data: 2008-12-23 22:45:44
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 23 Dec 2008 22:06:58 +0100, Miernik wrote:

    > Czyżby prowizje w mTransferze były wyższe niż w Multi?

    To nie korzystało z mTransferu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-12-26 09:13:04
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Miernik pisze:
> [...]
    > Niestety właśnie znikła możliwość robienia przelewów z mBanku (Multibank
    > pozostał). Czyżby prowizje w mTransferze były wyższe niż w Multi?
    za dużo tych banków to nie mają...