  • 1. Data: 2008-12-23 19:15:39
    Temat: Koniec "kokosów" w Millennium
    Od: Marek <l...@n...z.tego.pl>

    Czytałem na grupie, że w Millenium można zakładać lokaty 8,5%
    na okres 1 miesiąca bez limitu dolnego deklarowanej kwoty, co
    pozwalało na unikniecie spotkania się z "belką". Zakładając
    rachunek uzyskałem informacje na temat tej lokaty ale w tej
    chwili widzę, że wprowadzili dolną granicę która dla złotówek
    wynosi 500 zł. Kiedy miała miejsce zmiana tych warunków?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2008-12-23 19:18:32
    Temat: Re: Koniec "kokosów" w Millennium
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    a nie mylisz lokaty zakładanej przez net z gotówkową tylko w oddziale? Gdy
    ja się dowiadywałem to gotówką w oddziale było bez limitów, a przez net z
    limitem.

  • 3. Data: 2008-12-23 20:44:22
    Od: Marek <l...@n...z.tego.pl>

    Szymon pisze:
    > a nie mylisz lokaty zakładanej przez net z gotówkową tylko w oddziale? Gdy
    > ja się dowiadywałem to gotówką w oddziale było bez limitów, a przez net z
    > limitem.

    Masz rację. Dziękuję :)

    --
    Marek

  • 4. Data: 2008-12-24 12:34:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" girijt$i4f$...@n...dialog.net.pl

    > Masz rację. Dziękuję :)

    Kokosy są nadal, nawet lepsze niż na początku listopada, bo można mieć
    lokatę na 30 dni, zamiast na 3 miesiące. ale na początku listopada euro
    był po 3.55 zł a teraz jest nieco ;) droższy. W Mille można mieć 10 lokat
    na 30 dni na 8.5% i chyba można na nich mieć po 340 złotych, aby nie zabelczyć. :)
    Ponadto można mieć lokaty z aukcji. :) Fajne są te aukcje, bo jest dreszcz emocji, ;)
    a niebezpieczeństwa nijakiego nie ma. A raczej jest -- euro wzrośnie, ale euro
    wzrośnie
    i bez :) tych aukcji, chyba że banki zbierają złotówki, aby skupić euro. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'