  • 21. Data: 2003-11-04 09:54:41
    Temat: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Owszem karta pewnie jest wazna 3 lata ale co roku trzeba zaplacic oplate
    roczna, wlasnie te 36 PLN.

    Użytkownik "Max" <...@...x> napisał w wiadomości
    > Otóż mBank wydaje VE za 36 zł polskich i karta (płatnicza/bankomatowa)
    jest
    > ważna 3 lata.
    >
    > pozdro
    > Max
    >

    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości

  • 22. Data: 2003-11-04 10:04:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Max <...@...x> wrote:
    > Te 36 zł to opłata za wydanie karty. To chyba zakończy dyskusję... i
    > bezpodstawne spekulacje.

    Karta kredytwa VE kosztuje 28 zl
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#kkart

    Co do fajnej oferty - sprawdz w BPH PBK - tam chyba trzeba przyniesc trzy
    ostatnie wyciagi i tez daja za free.

  • 23. Data: 2003-11-04 10:07:15
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Mylisz sie.
    Karta Kredytowa VE Mbanku ma oplate roczna 28 PLN.
    Dodatkowo placisz ubezpieczenie "Bezpieczna karta" 1,90 miesiecznie.

  • 24. Data: 2003-11-04 10:08:30
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    > ile kosztuje posiadana przez Was karta kredytowa, z jakiego banku?
    zwlaszcza
    > oplata za wydanie (moze wraz z kosztami dodatkowej)?

    a teraz sam sobie odpowiem;) :
    reklama raiffeisen banku: przynies trzy wyciagi starej karty - my damyci
    nasza o tym samym limicie. hehe.

    koszty wydania to 25 pln / na rok, wydana na dwa lata, dodatkowa w tej
    samej cenie.
    limit taki jak na starej, dotychczasowej z innego banku.
    i - co mnie cieszy najbardziej - nie chca zaswiadczenia o zarobkach
    (zarabiam, zatrudnienie stale, ale nie chce mi sie o to prosic)

    ale! inne karty reiffaisena sa po 75 czy nawet 85. wiec pytanie - czy ta
    jest inna, gorsza jakas? wiem tylko ze ma 44 dni - dla porownania bzwbk
    dawal 51 na splate od pierwssej transakcji.
    mozecie cos powiedziec, ewentualnie mnie ostrzec przed czym, niespodzianka
    jakas?

    pozdrawiam
    janke

  • 25. Data: 2003-11-04 10:32:36
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo7rfs$evb$...@n...onet.pl,
    Max <...@...x>:
    > Otóż mBank wydaje VE za 36 zł polskich i karta
    > (płatnicza/bankomatowa) jest ważna 3 lata.
    >
    > pozdro
    > Max

    To prawda, karta wystarcza na 3 lata, ale oplata tylko na rok, a wiec
    kosztuje do eMaksa 36zl na rok. Informacja pewna.

    --
    Robert

  • 26. Data: 2003-11-04 10:34:30
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bo7st9$iu7$...@n...onet.pl,
    Max <...@...x>:
    > Te 36 zł to opłata za wydanie karty. To chyba zakończy dyskusję... i
    > bezpodstawne spekulacje.
    >
    > Max

    I oplata pobierana jest co rok. Zajrzyj do TPiO. Tez myslalem tak jak Ty i
    nawet walczylem z mBankiem o zmiane tej mylacej informacji, ktora sugeruje
    cene karty 12zl/rok. Poki co dodali gwiazdke w TPiO.

    Zobacz dyskusje na Forum mBanku.

    --
    Robert

  • 27. Data: 2003-11-04 11:02:14
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 4 Nov 2003 10:24:02 +0100, "Robert"
    <u...@o...pl> wrote:

    >4...@4...com,
    >Krzysiolek

    >Niekoniecznie - mBank nie wydaje w ogole karty za 36zl/3 lata. Wiec ciezko
    >powiedziec, co autor mial na mysli.

    Faktycznie zapędziłem się z tym "za trzy lata".
    36 zł to cena karty do eMaxa, ale na rok.
    Biję się w piersi

    A tak przy okazji ktoś mi wytłumaczy co to za szopka z tą tabelą opłat
    za karty płatnicze uzależnioną od numeru karty?

    Jakiś czas temu skończyła mi się karta do eMaxa, eKonta nie miałem
    nigdy więc dopiero założyłem, ale jak usiłuję dojść do czegoś w tabeli
    opłat to dostaję plam przed oczami. Zresztą nie wiem jaki numer karty
    będę miał - bo muszę najpierw jakieś papiery podpisać że się
    zapoznałem z regulaminem i tabelą.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 29. Data: 2003-11-04 11:10:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    r...@4...com,
    Krzysiolek
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org>:

    > Faktycznie zapędziłem się z tym "za trzy lata".
    > 36 zł to cena karty do eMaxa, ale na rok.
    > Biję się w piersi

    Nie Twoja wina - info jest b. mylące.

    > A tak przy okazji ktoś mi wytłumaczy co to za szopka z tą tabelą opłat
    > za karty płatnicze uzależnioną od numeru karty?

    Tak. Karty wydane po 1.10.2003 sa na nowych zasadach i zaczynaja sie od
    innych numerow. Te dwie tabele dotycza kart "starych" i "nowych".

    > opłat to dostaję plam przed oczami. Zresztą nie wiem jaki numer karty
    > będę miał - bo muszę najpierw jakieś papiery podpisać że się
    > zapoznałem z regulaminem i tabelą.

    Bedziesz mial ta z nizsza cena ubezpieczenia - nowe.

    --
    Robert

  • 30. Data: 2003-11-04 11:34:42
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Dodatkowo placisz ubezpieczenie "Bezpieczna karta" 1,90 miesiecznie.
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#kkart

    O ile zamówisz takie ubezpieczenie - to nie jest obowiązkowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn