    From: "jan" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Date: Tue, 4 Nov 2003 11:08:30 +0100

    > ile kosztuje posiadana przez Was karta kredytowa, z jakiego banku?
    zwlaszcza
    > oplata za wydanie (moze wraz z kosztami dodatkowej)?

    a teraz sam sobie odpowiem;) :
    reklama raiffeisen banku: przynies trzy wyciagi starej karty - my damyci
    nasza o tym samym limicie. hehe.

    koszty wydania to 25 pln / na rok, wydana na dwa lata, dodatkowa w tej
    samej cenie.
    limit taki jak na starej, dotychczasowej z innego banku.
    i - co mnie cieszy najbardziej - nie chca zaswiadczenia o zarobkach
    (zarabiam, zatrudnienie stale, ale nie chce mi sie o to prosic)

    ale! inne karty reiffaisena sa po 75 czy nawet 85. wiec pytanie - czy ta
    jest inna, gorsza jakas? wiem tylko ze ma 44 dni - dla porownania bzwbk
    dawal 51 na splate od pierwssej transakcji.
    mozecie cos powiedziec, ewentualnie mnie ostrzec przed czym, niespodzianka
    jakas?

    pozdrawiam
    janke