  • 41. Data: 2003-11-06 09:52:11
    Temat: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Od: "Tomasz Lisowski" <j...@p...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:boavlc$7d4$1@inews.gazeta.pl...

    > odradzam ta karte. Prosze spojrzec na kursy przeliczeniowe. Chyba ze nie
    chce
    > sie zabierac jej za granice.

    A jaką kartę kredytową doradziłbyś do używania za granicą (powiedzmy w
    systemie Visa)? Obecnie mam Visę Classic BZ WBK.

    Tomek

  • 42. Data: 2003-11-06 12:42:28
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >reklama raiffeisen banku: przynies trzy wyciagi starej karty - my damyci
    >nasza o tym samym limicie. hehe.

    A trzeba rezygnować z poprzedniej?
    Bo ta ma atrakcyjne oprocentowanie (19%).

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 43. Data: 2003-11-06 12:42:29
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >odradzam ta karte. Prosze spojrzec na kursy przeliczeniowe. Chyba ze nie chce
    >sie zabierac jej za granice.

    Gdzie widzisz te kursy?

  • 45. Data: 2003-11-06 14:49:55
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Hubert <h...@o...pl> napisał(a):

    > Gdzie widzisz te kursy?

    na stronie Rajfi w kursach sprzedazy walut.

    D.

  • 44. Data: 2003-11-06 14:49:55
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

  • 46. Data: 2003-11-06 15:02:50
    Od: "Dave" <d...@W...onet.pl>

    > Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A jaką kartę kredytową doradziłbyś do używania za granicą (powiedzmy w
    > systemie Visa)? Obecnie mam Visę Classic BZ WBK.

    wiec masz rozliczenie w bzwbk. Lepsze kursy oferuje BRE zwlaszcza gdy przelicza
    przez Euro - a wiec lepsze sa kredytowki mbanku czy karty Multi.

    D.

  • 47. Data: 2003-12-05 09:24:48
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    > blad - do końca roku masz KK BZWBK za połowę ceny (29 zł zwykłe 110 Gold)
    > info masz od dziś na pierwszej stronie
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/985 pod tytułem:
    > "Tańsze karty, taniej z kartami"
    > *** blad ***

    czesc
    racja blada - karta tansza, 1/2 ceny za pierwszy rok dal glownej i
    dodatkowej.
    z malym zastrzezeniem wprawdzie - trzeba kazda z kart wykonac minimum 3
    transakcje w pierwszym mcu uzytkowania, ale to chyba nie jest problemem - ;)
    pozdrawiam
    zbyszko janke, od 01.12.03 szczesliwy posiadacz amstercarda (c) bzwbk

  • 48. Data: 2003-12-05 11:41:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jan"

    > z malym zastrzezeniem wprawdzie - trzeba kazda z kart wykonac minimum 3
    > transakcje w pierwszym mcu uzytkowania,

    na stronach BZWBK juz sladu nie ma po tej informacji ale wlasnie bede dzis taka
    karte odbieral i pani z oddzialu powiedziala ze 3 transkacje to trzeba zrobic w
    ciagu pierwszych trzech miesiecy
    *** blad ***

  • 49. Data: 2003-12-05 13:05:32
    Od: "jan" <j...@p...fm>

> [...]
    taka
    > karte odbieral i pani z oddzialu powiedziala ze 3 transkacje to trzeba

    aha
    ... ale trzy w kazdym mcu czy trzy na cale trzy mce?
    choc ani jedno ani drugie nie jest trudne ;)

    dzis dzwonilem do bezetu w poznaniu centrum obslugi kart i merchantow
    8565455 i :
    "trzy transakcje na kazda karte (glowna czy dodatkowa) do konca roku"

    czyli wszedzie inaczej, ale generalnie najwazniejsza i najczesciej
    powtarzajaca sie liczba to "3" ;)
    klaniam sie
    zbyszko janke

  • 50. Data: 2003-12-05 14:00:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "jan"
    > ... ale trzy w kazdym mcu czy trzy na cale trzy mce?
    > choc ani jedno ani drugie nie jest trudne ;)

    nie "po 3" tylko trzy - przed swietami da sie zrobić :-)
    *** blad ***