  • 1. Data: 2003-11-03 22:55:00
    Temat: Forex-zarządzanie
    Od: f...@o...pl

    Szanowni Państwo,

    Osoby zainteresowane inwestycjami na rynku walutowym Forex przez jednego z
    najlepszych zarządzających w Polsce na rynku walutowym proszę o kontakt w
    celu uzyskania informacji na temat osoby zarządzającej Państwa kapitałem i
    możliwościami ewentualnego spotkania.

  • 2. Data: 2003-11-03 23:42:56
    Temat: Re: Forex-zarządzanie
    Od: "Lukeem" <l...@o...pl>

    witam
    czy ktos moze zapodac tlumaczenie do tego?

    pzdr lukeem

  • 3. Data: 2003-11-04 08:00:21
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Lukeem z adresu: <l...@o...pl> napisał(a):

    > witam
    > czy ktos moze zapodac tlumaczenie do tego?

    A co tu jeszcze jest do tłumaczenia? Powierzysz swoje pieniądze komuś, kto
    nie potrafi poprawnie zbudować zdania?

    --
    *Pozdrawiam*
    /Piotr Hołda/

  • 4. Data: 2003-11-04 09:01:55
    Od: "Lukeem" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"

    > A co tu jeszcze jest do tłumaczenia? Powierzysz swoje pieniądze komuś, kto
    > nie potrafi poprawnie zbudować zdania?

    witam p. piotra

    Dlaczego nie? W koncu to najlepszy zarzadzajacy w Polsce.

    pzdr Lukeem