  • 11. Data: 2002-02-17 12:35:03
    Temat: Re: historia z inteligo
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    AMRA napisal:
    > http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/homepage/inf
    ormation.jsp?BV_SessionI
    >[...]

    dzialajacy link:
    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/open.jsp?tar
    get=pub&id=1074491473

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 12. Data: 2002-02-17 12:56:49
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    news:a4o350$o6c$1@news.onet.pl...
    > > Nie masz juz na co wydawac kasy? =))
    >
    > mam, mam :)

    Czy Ty przypadkiem nie szukasz znowu pracy? Coś za bardzo się reklamujesz na
    tych stronach :) No i niezły kobieciarz z Ciebie...
    "gdyby nie Kobiety. Kochane, nienawidzone, szanowane... Bez nich z pewnością
    moje losy wyglądałyby inaczej. Za to chylę przed Wami czoła i każdej z
    osobna mówię: Dziękuję. Z pewnością nigdy Was nie zapomnę"

    Mój komentarz: buchachachachacha ;)))
    (tylko nie odpisuj, że myślałeś o mamie :)

  • 13. Data: 2002-02-17 13:04:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy Ty przypadkiem nie szukasz znowu pracy? Coś za bardzo się reklamujesz
    na
    > tych stronach :) No i niezły kobieciarz z Ciebie...

    Nie, nie szukam. Koncze magisterke, moze w czerwcu? ;)
    A reklamowac sie nie reklamuje, bez przesady, CV nie wklepalem buhehe

  • 14. Data: 2002-02-17 13:05:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy Ty przypadkiem nie szukasz znowu pracy? Coś za bardzo się reklamujesz
    na
    > tych stronach :) No i niezły kobieciarz z Ciebie...

    no i jeszcze jedno.
    Potrzebna mi byla domenka dla maila ;)))))))))))
    no a na stronie tez by sie cos przydalo no i tak powstaje powoli, powoli.
    Tekst przyznaje z lekka badziewny, ale...
    Nie chce mi sie go poprawiac

  • 15. Data: 2002-02-17 21:22:40
    Od: "Piotr Dobrogost" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > to:
    >
    > Eeeeee - a po kiego mi posrednik?
    > Biz i Info za 30$ za dwa lata
    raczej za 23euro... kto szuka nie bladzi.

    Piotr

  • 16. Data: 2002-02-17 22:31:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > raczej za 23euro... kto szuka nie bladzi.

    mmmm - za dwa lata???
    A gdzie jesli mozna spytac??? :)
    Ja zajmowalem jeszcze ho ho ho ho - w prerejestracji wiuec duzego wyboru nie
    mialem

  • 17. Data: 2002-02-24 19:36:12
    Od: leh <l...@...pl>

    "minik" <m...@n...org> skribis:

    >Wlasnie widze. Jesli chcesz cos polskiego a prawie w tych samych cenach to:
    >www.internask.com

    To ci spamerzy i kretacze, tak ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 18. Data: 2002-02-24 19:46:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To ci spamerzy i kretacze, tak ?

    Tak to oni :)

  • 19. Data: 2002-02-24 20:06:03
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > To ci spamerzy i kretacze, tak ?

    Spamerzy owszem, a kretacze? =)

  • 20. Data: 2002-02-24 20:06:22
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > Tak to oni :)

    W takim razie jaki serwis polecasz do rejestracji domen?