  • 1. Data: 2002-02-17 11:47:37
    Temat: saldo a środki dostępne w mbanku
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    dotychczas w przypadku korzystania z bankomatu albo płatności kartą środki
    dostępne były pomniejszane o wartość transakcji a saldo pozostawało bez
    zmian aż do momentu zaksięgowania operacji i w tym też momencie operacja
    wskakiwała do historii operacji. Czy coś w tym się zmieniło? bo ja mam
    dzisiaj na koncie saldo i środki dostępne takie same a historia operacji nie
    uwzględnia jeszcze dokonanej wypłaty w bankomacie.

    pozdrav
    siepacz

  • 2. Data: 2002-02-17 11:49:02
    Temat: Re: saldo a środki dostępne w mbanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Moze dlatego, ze niedziala, albo bo mieli przerwe techniczna.
    Jutro powinno byc OK - z tego co zauwazylem wszystkie i-banki tak maja -
    blokada niekoniecznie od razu sie pojawia - szczegolnie po wyplacie w
    bankomatach

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-17 11:54:00
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

> [...]
    > Jutro powinno byc OK - z tego co zauwazylem wszystkie i-banki tak maja -
    > blokada niekoniecznie od razu sie pojawia - szczegolnie po wyplacie w

    ale u mnie jest odwrotnie jest blokada, zeszło z rachunku a nie ma w
    historii operacji

    pozdrav
    siepacz

  • 4. Data: 2002-02-17 11:57:35
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

> [...]
    > Jutro powinno byc OK - z tego co zauwazylem wszystkie i-banki tak maja -
    > blokada niekoniecznie od razu sie pojawia - szczegolnie po wyplacie w

    Dlatego ze niedziela.
    Jutro zaraz jak im w systemie zmieni sie data
    na 18.02. transakcja powinna byc uwzgledniona
    w historii.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 5. Data: 2002-02-17 12:25:26
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "siepacz" <d...@i...pl> wrote in message

    > ale u mnie jest odwrotnie jest blokada, zeszło z rachunku a nie ma w
    > historii operacji

    Jak karta ?
    Jaki bankomat ?
    Czy dostepne środki (saldo) uwzględniają wypłątę bankomatu.
    Jaki zakres dla historii wybrałeś ? (spróbój z datą do 18.02 -
    poniedziałek).

    Być może nałożyłą Ci się wyplata bieżąca
    z rozliczeniem porzedniej (w histori data księgowania
    jest poniedziałkowa i w niedzielę tego nie widzidsz).

    BAH

  • 6. Data: 2002-02-17 12:25:55
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

  • 7. Data: 2002-02-17 14:03:26
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Jaki zakres dla historii wybrałeś ? (spróbój z datą do 18.02 -
    > poniedziałek).

    faktycznie operacja została zaksięgowana pod datą 18.02.2002, czyżby mieli
    wehikuł czasu???
    dzięki za pomoc

    pozdrav
    siepacz