  • 1. Data: 2002-02-17 10:15:44
    Temat: KK
    Od: "Wiktor Górski" <k...@o...pl>

    Czy można posiadać dwie karty kredytowe VC w dwóch różnych bankach. Czy też
    w drugim od razu odrzucą wniosek ?

    Wiktor.

  • 2. Data: 2002-02-17 17:10:57
    Temat: Re: KK
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 11:15:44 +0100, "Wiktor Górski"
    <k...@o...pl> wrote:

    >Czy można posiadać dwie karty kredytowe VC w dwóch różnych bankach. Czy też
    >w drugim od razu odrzucą wniosek ?

    Mozna, czemu nie. Ale w wiekszosci przypadkow posiadanie karty
    kredytowej z limitem 10kzl zostanie potraktowane prawie tak samo jak
    posiadanie zadluzenia 10 kzl (glupie to, ale tak czesto jest). Wiec
    moze byc potrzebna odpowienia pensja.
    Klamac nie warto, BIK dziala sprawnie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-02-17 19:49:36
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredytowej z limitem 10kzl zostanie potraktowane prawie tak samo jak
    > posiadanie zadluzenia 10 kzl (glupie to, ale tak czesto jest). Wiec

    Może BIK działa sprawnie ale póki co zawiera tylko informacje o aktualnym (i
    historycznym) zadłużeniu. Jeśli więc masz limit w KK, ale z niego nie
    korzystasz to drugi Bank tego nie widzi. Tak przynajmniej było do niedawna.

  • 4. Data: 2002-02-17 21:06:24
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > historycznym) zadłużeniu. Jeśli więc masz limit w KK, ale z niego nie
    > korzystasz to drugi Bank tego nie widzi. Tak przynajmniej było do

    a na dodatek nie wszystkie banki przekazuja dane o zadluzeniu klientow do
    BIKu

    -adrian

  • 5. Data: 2002-02-18 08:24:47
    Od: <o...@e...com>

    > (i
    > niedawna.
    >
    > a na dodatek nie wszystkie banki przekazuja dane o zadluzeniu klientow do
    > BIKu

    Kiedyś napisałem maila do Lukasa z zapytaniem czy i jakie informacje są
    przekazywane do BIK w związku z tym, że posiadm u nich KK. Wisiało nade mną
    widmo zaciągnięcia kredytu mieszkaniowego, więc chciałem wiedzieć za wczasu co
    o mnie wiedzą.
    Dostałem odpowiedź, że jeśli w mojej umowie jest zapis, że bank może
    przekazywać takie dane, to bank może je przekazać... Szczyt precyzji i
    kompetencji.
    Ztego co wiem, w umowie nie musi być zapisu, że bank ma prawo do przekazywania
    tego typu danych, bo zezwala mu na to ustawa prawo bankowe, ale nie chciało mi
    sie juz dalej tego ciągnąć, tym bardziej, że osoba odpowadająca nawet nie
    raczyła się podpisać pod odpowiedzią.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2002-02-18 16:12:39
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Wiktor Górski" <k...@o...pl> wrote:
    > Czy można posiadać dwie karty kredytowe VC w dwóch różnych bankach. Czy też
    > w drugim od razu odrzucą wniosek ?

    Można i w trzech i w czterech...

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313