  • 1. Data: 2002-02-17 10:28:23
    Temat: historia z inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    oj biedni...

    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/homepage/inf
    ormation.jsp?

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info
    www.e-amra.biz
    Moja strona o Egipcie http://egipt.amra.pl

  • 2. Data: 2002-02-17 10:29:14
    Temat: Re: historia z inteligo
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/homepage/inf
    ormation.jsp?BV_SessionI
    D=@@@@0566188704.1013941762@@@@&BV_EngineID=ccdcadce
    gjdhmhjcfnjcgikdhffdgoi.
    0&type=articles&catOID=-1073754805&contentOID=107449
    1473

    --

    ------

  • 3. Data: 2002-02-17 10:46:59
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > www.amra.info
    > www.e-amra.biz

    Nie masz juz na co wydawac kasy? =))

  • 4. Data: 2002-02-17 11:11:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie masz juz na co wydawac kasy? =))

    mam, mam :)

  • 5. Data: 2002-02-17 11:13:45
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > mam, mam :)

    Wlasnie widze. Jesli chcesz cos polskiego a prawie w tych samych cenach to:
    www.internask.com

  • 6. Data: 2002-02-17 11:32:18
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "AMRA" <a...@a...com>.

    >http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/homepage/in
    formation.jsp?BV_SessionI
    >D=@@@@0566188704.1013941762@@@@&BV_EngineID=ccdcadc
    egjdhmhjcfnjcgikdhffdgoi.
    >0&type=articles&catOID=-1073754805&contentOID=10744
    91473

    "Przepraszamy, ta strona jest chwilowo niedostępna.
    Copyright ?2001 FinFin S.A.
    Web design Expander. All rights reserved. "

    co to bylo?

    Laik

  • 7. Data: 2002-02-17 11:33:34
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 17 Feb 2002 11:29:14 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

> [...]
    >D=@@@@0566188704.1013941762@@@@&BV_EngineID=ccdcadc
    egjdhmhjcfnjcgikdhffdgoi.
    >0&type=articles&catOID=-1073754805&contentOID=10744

    Linki z expandera sa bardzo not friendly :-)
    Lepiej podac jak sie tam dostac :-)
    A sposrod artykulow ciekawy jeszcze jest ten, w ktorym Sluczak
    wyjasnia, dlaczego Pekao wydaje Maestro dopiero po 3 mies. "mania"
    konta.

    " Osoby, które założą jakiekolwiek konto w Pekao dostaną od razu
    kartę IKM, którą można wypłacać pieniądze tylko w kasach banków. Do
    wybierania pieniędzy z bankomatów i płacenia w sklepach może służyć
    karta Maestro. Jednak bank wydaje ją dopiero po trzech miesiącach
    regularnych wpływów. Można to ominąć, jeśli dostarczy się do Pekao
    zaświadczenie o dochodach lub historię rachunku z poprzedniego banku.

    Wcześniej bank wydawał te karty zaraz po otwarciu rachunku.
    Stwierdziliśmy jednak, że mamy duży odsetek kart niewykorzystanych.
    Teraz dostaną je te osoby, które naprawdę będą ich używać.
    Niewykluczone jednak, że zmienimy regulamin i przy zakładaniu rachunku
    klient będzie mógł zdecydować czy chce kartę Maestro i dostanie ją
    znacznie szybciej – powiedział nam Sebastian Łuczak, rzecznik Pekao."

    Zaswiadczenie o dochodach lub historia rachunku dla Maestro
    :-)))))))))))))))))
    Genialne!

    PGR

  • 8. Data: 2002-02-17 11:34:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wlasnie widze. Jesli chcesz cos polskiego a prawie w tych samych cenach
    to:
    > www.internask.com

    Eeeeee - a po kiego mi posrednik?
    Biz i Info za 30$ za dwa lata
    com,net, org za 8.85$ za rok

    Sam sobie robie, przekierowania mam i tak dalej i tak dalej.

    Po co utrudniac cos co jest proste ?? :)

    --

    ----------
    Ludziom zyje sie najlepiej, gdy kazdy wie gdzie przynalezy,

  • 9. Data: 2002-02-17 11:56:43
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002 11:33:34 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >Zaswiadczenie o dochodach lub historia rachunku dla Maestro
    >:-)))))))))))))))))
    >Genialne!

    Pewnie chca razem z nowym wzorem podniesc prestiz tej karty :-)
    Moze nastepny produkt to bedzie Maestro Platinum ;D

    BTW, skoro takie sa teraz wymagania na plaskata karte to jakie sa na
    wypukle obciazeniowki ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-02-17 12:04:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Moze nastepny produkt to bedzie Maestro Platinum ;D
    >
    > BTW, skoro takie sa teraz wymagania na plaskata karte to jakie sa na

    Glupota- rozumiem do kont firmowych - wtedy ok, ale jak ktos sobie zwykle
    Eurokonto WWW zalozy... To po kiego ch... mu wtedy bank??? Do przelewow, a
    po kase (bo przeciez musza byc wplywy) do oddzialu i w kolejeczce?? I tylko
    pon-piatek...