  • 1. Data: 2005-04-07 04:55:07
    Temat: Karta VisaElectron za granica
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Slyszalem, ze sa problemy z uzywaniem kart platniczych
    VisaElectron za granica, tzn. ich akceptacja. Czy ktos moze to
    potwierdzic lub zaprzeczyc? Mam takowe z PKO i Lukasa a
    interesuje mnie uzycie ich we Wloszech i krajach po drodze, w
    bankomatach i sklepach.

  • 2. Data: 2005-04-07 05:55:44
    Temat: Re: Karta VisaElectron za granica
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    > interesuje mnie uzycie ich we Wloszech i krajach po drodze, w
    > bankomatach i sklepach.

    Nie polecam. Problemy z autoryzacją. Dużo lepiej mieć kredytową.

    bE

  • 3. Data: 2005-04-07 06:15:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "bERENICE" <b...@h...com> writes:

    > Nie polecam. Problemy z autoryzacją. Dużo lepiej mieć kredytową.

    Boze, nastepny. Co ma piernik do wiatraka?

    MJ

  • 4. Data: 2005-04-07 06:27:59
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Boze, nastepny. Co ma piernik do wiatraka?
    OT- mąkę, chyba że witrak służy do produkcji prunda, albo do nawadniania
    /odwadniania ;-).

    Ja używałem VE w Norwegii, Danii, we Włoszech i na Węgrzech - null
    problemo. OTOH raz miałem problem w Finlandii z autoryzacją VC (co
    prawda debetowej, ale dla niektórych każda VC to kredytowa ;-)) i było
    heblowanie....

    Przemek

  • 5. Data: 2005-04-07 07:27:05
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > potwierdzic lub zaprzeczyc? Mam takowe z PKO i Lukasa a
    > interesuje mnie uzycie ich we Wloszech i krajach po drodze, w

    problem raczej nie jest zwiazany z typem karty a z jego wystawca,
    aby nie byc posadzony o kryptoreklame napisze tak

    moje doswiadczenia sa takie:
    visa elektron czy maestro wydane przez banki XXX i YYY dzialaly bez
    problemow; visa elekron wydana przez PKO BP nie dzialala
    w tym samym czasie w tym samym bankomacie;
    po tym doswiadczeniu przestalem interesowac sie produktami
    "banku dla emerytow"

    PiotR

  • 6. Data: 2005-04-07 08:17:15
    Od: "bERENICE" <b...@h...com>

    KK są preautoryzowane. Ten specjalist. termin osnacza że tkz terminal nie
    musi telefonowac do centrali

    bE

  • 7. Data: 2005-04-07 08:53:43
    Od: "Damian Kuczera" <d...@g...pl>

    Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl> napisał(a):
> [...]
    > problemo. OTOH raz miałem problem w Finlandii z autoryzacją VC (co
    > prawda debetowej, ale dla niektórych każda VC to kredytowa ;-)) i było

    Heh, jak sobie przypomnę Norwegię, to mi się śmiać chce. Połowa terminali
    akceptowała TYLKO karty norweskie, reszta tylko wypukłe. VE udało mi się
    zapłacić tylko w kilku większych sklepach, w miastach oczywiście.
    Natomiast w Finlandii VE była szeroko akceptowana.
    Generalnie, lepiej mieć ze sobą VC i VE, ew. MC i Maestro.
    Pozdro,
    Damian

  • 8. Data: 2005-04-07 09:04:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    bERENICE napisał(a):

    > KK są preautoryzowane. Ten specjalist. termin osnacza że tkz terminal nie
    > musi telefonowac do centrali

    Daruj, błagam...

  • 9. Data: 2005-04-07 22:23:09
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Daruj, błagam...

    Hebel też nie musi nigdzie telefonować - same zalety :P

    Przemek

  • 10. Data: 2005-04-07 23:25:29
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Heh, jak sobie przypomnę Norwegię, to mi się śmiać chce. Połowa terminali
    > akceptowała TYLKO karty norweskie, reszta tylko wypukłe. VE udało mi się
    > zapłacić tylko w kilku większych sklepach, w miastach oczywiście.

    A ja odwrotnie - absolutnie zero problemow - od Oslo po Nordkapp, rozne
    karty - VE, VC, MC... Ani jednej nieudanej transakcji, a bylem tam trzy
    razy...

    > Natomiast w Finlandii VE była szeroko akceptowana.

    W Finlandii tez zero problemow :-))

    > Generalnie, lepiej mieć ze sobą VC i VE, ew. MC i Maestro.

    To prawda stara jak swiat, ze zawsze nalezy miec wiecej niz jedna karte,
    jezeli nie posiada sie gotowki.

    --
    Pozdrowionka,
    Wilczek