  • 1. Data: 2003-12-29 23:58:58
    Temat: gra na gieldzie walutowej poprzez platforme internetowa-porady?
    Od: "TOMAS" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam kilka pytan odnosnie gry na internetowej platformie walutowej forex.

    Jestem studentem (prawo) i chcialbym jakos zainwestowac swoje skromne
    fundusze (ok.10tys. zl)

    Lokowanie pieniedzy na lokacie jest dla mnie blokowaniem kapitalu.

    Jakie ryzyko wiaze sie z inwestycjami na platformie forex?

    Zanim przystapie do inwestycji, zamierzam doksztalcic sie w tej dziedzieni i
    skorzystac z wersji demo efix, jakie publikacje ksiazkowe polecacie?

    Jaka jest realna stopa zysku np. dziennie? mam namysli gre ostrozna z 10
    tys.zl

    Z pewnoscia sa tutaj fachowcy z tej dziedziny i bardzo prosze o rady dla
    poczatkujacego gracza :) W jaka walute polecacie inwestowac ? A moze macie
    jakies wyprobowane strategie?

    POZDRAWIAM i zycze szczesliwego nowego roku, szampanskiej zabawy

  • 2. Data: 2003-12-30 07:17:24
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    TOMAS <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z pewnoscia sa tutaj fachowcy z tej dziedziny i bardzo prosze o rady dla
    > poczatkujacego gracza :) W jaka walute polecacie inwestowac ? A moze macie
    > jakies wyprobowane strategie?

    Lepiej zobacz pl.biznes.wgpw i jej archiwum w http://groups.google.com

    Franz

  • 3. Data: 2003-12-30 18:23:27
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Lepiej zobacz pl.biznes.wgpw i jej archiwum w http://groups.google.com

    własnie !

    a jak nie masz strategii to lepiej poczekaj , az będziesz miał 10 k pln do
    zabawy.

  • 4. Data: 2004-01-01 19:15:33
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Zbyszek napisał:
    > a jak nie masz strategii to lepiej poczekaj , az będziesz miał 10 k pln do
    > zabawy.

    Przecież napisał, że ma swoje skromne fundusze w tej kwocie...

    K.