  • 1. Data: 2003-12-29 20:22:03
    Temat: Inteligo, kurier dwa imiona... ;/
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

    Witam!
    Wlasnie pod miesiacu oczekiwania przyszedl do mnie kurier.
    Niestety moje szczescie nie trwalo dlugo ;/ kurier wzial dowod
    i stwierdzil ze nie ma w nim 2 imienia... i przesylki nie wydal...

    chyba jednak po miesiacu oczekiwania i przygoda z kurierem
    zrezygnuje z uslug tej firmy...

    Czy jesli powiem teraz konsultantowi ze chce zrezygnowac z ich uslug
    to wykasuja moje dane? i jaka tego bede mial pewnosc ? :)

    Pozdrawiam !

    --
    -= Rafal 'KooT' Kot =-
    -= AGH University of Science and Technology =-

  • 2. Data: 2003-12-29 20:43:48
    Temat: Re: Inteligo, kurier dwa imiona... ;/
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Rafal Kot napisał:

> [...]
    > Niestety moje szczescie nie trwalo dlugo ;/ kurier wzial dowod
    > i stwierdzil ze nie ma w nim 2 imienia... i przesylki nie wydal...

    A w formularzu na www podales oba? Jesli tak, to nic dziwnego, ze tak
    sie zachowal. Jesli nie, to jakis dziwny byl.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-12-29 20:50:03
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Użytkownik Rafal Kot napisał:

    > A w formularzu na www podales oba? Jesli tak, to nic dziwnego, ze tak
    > sie zachowal. Jesli nie, to jakis dziwny byl.

    No niestety podalem dwa, nie myslalem ze bedzie adresowana koperta
    na 2 imiona... skoro bylo pole to podalem... bo przeciez
    chyba wiekszosc ludzi w Polsce ma 2 imiona..

    ehh... miesiac czekania na konto i teraz pewnie kaza czekac 2 miesiac;)
    podziekuje...

  • 4. Data: 2003-12-29 20:53:51
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl> napisał(a):

    > chyba jednak po miesiacu oczekiwania i przygoda z kurierem
    > zrezygnuje z uslug tej firmy...

    Nie rezygnuj!Może uda się wszystko wyjaśnić:)

    > Czy jesli powiem teraz konsultantowi ze chce zrezygnowac z ich uslug
    > to wykasuja moje dane? i jaka tego bede mial pewnosc ? :)

    Jeszcze raz pomyśl nad "nie rezygnowaniem" .Inteligo naprawdę dobrze się
    sprawdza:)

    > Pozdrawiam !

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 5. Data: 2003-12-29 22:16:08
    Od: "Tomasz Mrzygłód" <t...@w...pl>

    > Wlasnie pod miesiacu oczekiwania przyszedl do mnie kurier.

    Do mnie tez przyszedl tylko że ja czekalem "tylko" 3 tygodnie. Miał
    zadzwonic i sie umowic a wpadl bez zapowiedzi.

    > Niestety moje szczescie nie trwalo dlugo ;/ kurier wzial dowod
    > i stwierdzil ze nie ma w nim 2 imienia... i przesylki nie wydal...

    U mnie nie było problemow. Zadzwonilem na infolinie i aktywowalem konto.
    teraz pozostalo juz tylko przetestowac.

    > chyba jednak po miesiacu oczekiwania i przygoda z kurierem
    > zrezygnuje z uslug tej firmy...

    Ja juz myslalem ze to oni zrezygnowali ze mnie:)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 6. Data: 2003-12-29 22:51:39
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Użytkownik "Rafal Kot" <k...@c...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > chyba wiekszosc ludzi w Polsce ma 2 imiona..
    Zapewnie duza czesc... i zapewnie wiekszosc z nich ma oba w dowodzie. Jezeli
    Ty tak nie masz to naprawde dziwnie. Podpowiedz: To z biezmowania sie nie
    liczy :)
    M.

  • 7. Data: 2003-12-30 07:17:15
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > No niestety podalem dwa, nie myslalem ze bedzie adresowana koperta
    > na 2 imiona... skoro bylo pole to podalem... bo przeciez
    > chyba wiekszosc ludzi w Polsce ma 2 imiona..

    Nie marudz. Jakby wydal twoje dokumenty innej osobie niz ty, to dopiero
    bys podniosl larum. Awanture bys zrobil ze hoho. :-) Pomysl w ten sposob
    : dobry kurier, dba o bezpieczenstwo mojego konta.

    > ehh... miesiac czekania na konto i teraz pewnie kaza czekac 2 miesiac;)
    > podziekuje...

    Ja kurde nie wiem co wy z tymi miesiacami. Znajomy zakladal ostatnio to
    w ciagu tygodnia zciagnalem do niego kuriera :-) Wystarczy z uporem
    maniaka codziennie zjebac ich na infolini. :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 8. Data: 2003-12-30 11:21:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > No niestety podalem dwa, nie myslalem ze bedzie adresowana koperta
    > na 2 imiona... skoro bylo pole to podalem... bo przeciez
    > chyba wiekszosc ludzi w Polsce ma 2 imiona..

    No to niestety dopusciles sie oszustwa. Dane jakie podajesz bankowi
    powinny byc zgodne z Twoim dokumentem tozsamosci. A nie byly, jak z tego
    wynika.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-12-30 11:22:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No to niestety dopusciles sie oszustwa.

    ROTFL !

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-12-30 11:49:50
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

> [...]

    > No to niestety dopusciles sie oszustwa. Dane jakie podajesz bankowi
    > powinny byc zgodne z Twoim dokumentem tozsamosci. A nie byly, jak z tego

    hehe no przeciez to prawdziwe moje 2 imie, napewno w innych dokumentach
    jest to napisane wyraznie. Niestety wiekszosc mam w domu a obecnie jestem
    w akademiku wiec sprawdzic tego nie moge.