  • 1. Data: 2003-12-29 20:52:10
    Temat: sms inteligo problem
    Od: "Kuba Osuch" <k...@g...pl>

    Mam problem z serwisem sms inteligo. Kiedy wysylam sms z komenda s na numer
    2122 otrzykmuje saldo konta pierwszego innych nie otzymuje (mam 2 sub konta
    w inteligo) . Po wysalniu sms na numer +48603122122.
    Jest ok dostaje 3 smsy o wszystkich kontach. Czy u was też dzieje się coś
    takiego . Czy znlazłem jakiś nowy bład w systemie smsowym inteligo.

    Kuba Osuch
    k...@b...net
    +48501203739

  • 2. Data: 2003-12-30 00:19:54
    Temat: Re: sms inteligo problem
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >Jest ok dostaje 3 smsy o wszystkich kontach. Czy u was też dzieje się coś
    >takiego . Czy znlazłem jakiś nowy bład w systemie smsowym inteligo.

    Serwis 2122 od dłuższego już czasu zawodzi. Z tego numeru informacje potrafią
    przychodzić z dużym opóźnieniem, natomiast z 603..... przychodzą natychmiast.
    Nie zdarzyło mi się jednak, nawet jeśli z opóźnienim otrzymać aldo tylko

    achunku głównego. Zawsze po wysłaniu zapytania "S" otrzymywałem obydwa konta,

    bo takowe 2 posiadam.
    Pozdr.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl