  • 1. Data: 2003-12-29 23:17:13
    Temat: telepekao24 - zenada...
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    od wczoraj, od 10 rano probuje sie dobic do swojego konta w telepekao24

    obecnie opera pokazuje mi, ze od 3 minut 33 sekund czeka na odpowiedz
    serwera banku czy mnie wpusci po poprawnym wpisaniu loginu, hasla i cyferek
    z tokena czy nie

    wczesniej rozmawialem z infolinia i polecono mi osobista wizyte w oddziale
    coby zlozyc przelew
    hm... ciekawe

    mowia ze to w zwiazku z przejsciem na jakis nowy system
    jesli ten nowy system bedzie tak dzialal, to ze szczerego serca i chetnie
    podziekuje pekao sa za kilkuletnia wspolprace...

    tylko dokad? gdzie sieciowe konto z tokenem, z darmowymi wyplatami z
    euronetu?

    pzdr,

    PS. dostalem odpowiedz serwera ewww.pl, uwaga:
    Microsoft VBScript runtime error '800a01a8'

    Object required: 'Session(...)'

    /ib/signon/logoff.asp, line 3

  • 2. Data: 2003-12-30 00:06:26
    Temat: Re: telepekao24 - zenada...
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    ygreko napisal/a:

    > tylko dokad? gdzie sieciowe konto z tokenem, z darmowymi wyplatami z
    > euronetu?

    Lukas bank http://www.lukasbank.pl/oferta_ekontopro.asp (konto płatne, ale
    chyba tańsze niż pekao)
    lub
    VW bank http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect.html (konto bezpłatne,
    bezpłatne też wypłaty ale co najmniej 400zł, za to nie tylko z euronetu)

    Pozdrawiam
    Zbiggy

  • 3. Data: 2003-12-30 10:23:35
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:bsqclt$e2f$1@korweta.task.gda.pl,
    ygreko <y...@n...space.pl> typed:

> [...]
    > i chetnie podziekuje pekao sa za kilkuletnia wspolprace...
    >
    > tylko dokad? gdzie sieciowe konto z tokenem, z darmowymi

    Bez tokenu (kartki z haslami jednorazowymi), darmowe wyplaty z
    Euronetu, polecalbym pod rozwage MultiBank.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 4. Data: 2003-12-30 11:44:55
    Od: Kielas <k...@w...polbox.com>

> [...]
    >
    > obecnie opera pokazuje mi, ze od 3 minut 33 sekund czeka na odpowiedz
    > serwera banku czy mnie wpusci po poprawnym wpisaniu loginu, hasla i cyferek

    Potwierdzam :(
    W kulki se leca.......
    Bardzo mila pani na infolinii nie byla w stanie podac mi nawet
    przyblizonego terminu kiedy to poprawia.

    Juz nie pierwszy raz tak dali ciala.

  • 5. Data: 2003-12-31 01:50:33
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Kielas" <k...@w...polbox.com> wrote in message
    [...]
    > Potwierdzam :(
    > W kulki se leca.......
    > Bardzo mila pani na infolinii nie byla w stanie podac mi nawet
    > przyblizonego terminu kiedy to poprawia.

    teoretycznie od nowego roku mamy sie logowac przez pekao24.pl, ale nie
    potrafie sobie tego wyobrazic, bo nie mam NIKu ani PINu a takie informacje
    powinnismy dostac duzo wczesniej, nieprawdaz?

    > Juz nie pierwszy raz tak dali ciala.

    wczesniej przynajmniej udawalo sie zalogowac i jakos tam ten przelew zlozyc
    od ponad poltorej doby nie udalo mi sie nawet zalogowac :(((

    a wiecie ile czasu w ciagu roku moze nie dzialac serwer szanujacego sie
    banku?

    ps. polecam pisanie reklamacji -- 6 zeta to tez pieniadz

    pzdr,

  • 6. Data: 2003-12-31 01:51:38
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]
    > Bez tokenu (kartki z haslami jednorazowymi), darmowe wyplaty z
    > Euronetu, polecalbym pod rozwage MultiBank.

    pomysle, aczkolwiek przyzwyczailem sie do tokenu
    liste hasel mam w mbanku i szczerze mowiac nie podoba mi sie to, bo nie da
    sie jej pinem zabezpieczyc :P
    wiem wiem, moge sobie przepisac do zaszyfrowanego pliku
    ale to nie to
    token jest git

    pzdr,

  • 7. Data: 2003-12-31 01:56:03
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Lukas bank http://www.lukasbank.pl/oferta_ekontopro.asp (konto płatne, ale
    > chyba tańsze niż pekao)

    akurat pro jest platne o zlotowke wiecej (7 zl) niz ewww
    za to nie pro kosztuje zero

    dawno nie ogladalem sobie ofert innych bankow, ale skoro sa az tak
    atrakcyjne, to powoli musze zaczac wymyslac epitafium na grob mojego konta w
    pekao sa

    moze to bedzie cos o kiepskim serwisie w internecie?
    a moze cos o rewelacyjnym oprocentowaniu 0,1% (w lukasie 1%)
    a moze cos o formularzach dawanych do wypelnienia klientowi? chodzi mi
    konkretnie o te formularze, na ktorych wyraznie widac historie kserowania z
    faksu ;) -- powaznie, raz cos takiego podpisywalem, ledwo widoczny
    rozplyniety tekst i naglowek z data i godzina...

    > lub
    > VW bank http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect.html (konto bezpłatne,
    > bezpłatne też wypłaty ale co najmniej 400zł, za to nie tylko z euronetu)

    wlasnie ta wygoda jest wazna...
    wyplacam dosc czesto kase, ale nie zawsze 400 zeta...

    pzdr,

  • 8. Data: 2003-12-31 09:06:36
    Od: "Bozena" <b...@o...pl>

    "ygreko" <y...@n...space.pl> wrote in message

    > a wiecie ile czasu w ciagu roku moze nie dzialac serwer szanujacego sie
    > banku?

    W sytuacji idealnej, w przypadku kiedy serwer pada klienci powinni zostać w
    ciągu sekund przełączeni na serwer zastępczy.

    Pozdrawiam,

    Bozena

  • 9. Data: 2004-01-01 19:10:41
    Od: Krystek <k...@e...pl_>

    Bożena napisała:
    > W sytuacji idealnej, w przypadku kiedy serwer pada klienci powinni zostać w
    > ciągu sekund przełączeni na serwer zastępczy.

    Taaa, sytuacje idealne. Szkoda, że przeważnie zawsze pozostają one w sferze
    planowania teoretycznego. Jak to ktoś napisał: teoria teorią a praktyka
    praktyką. Ale życzę sobie i innych poprawnego funkcjonowania internetowych
    banków oraz internetowych łącz. :-)

    Pozdrawiam,

    K.

  • 10. Data: 2004-01-01 21:09:57
    Od: "ygreko" <y...@n...space.pl>

    "Bozena" <b...@o...pl> wrote in message
    > W sytuacji idealnej, w przypadku kiedy serwer pada klienci powinni zostać
    > ciągu sekund przełączeni na serwer zastępczy.

    3 minuty rocznie -- tyle moze strona nie dzialac...