  • 1. Data: 2009-03-17 16:46:45
    Temat: getinBank - SMS Serwis
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Witam,

    Po ilu dniach następuje aktywacja usługi SMS Serwis w pakiecie e-getin...

    W umowie zobowiązują się do aktywacji w przeciągu 3 dni. Jednak w moim
    przypadku minął już okres znacznie dłuższy i usługa ta nie jest w dalszym
    ciągu aktywna.

    Ile zajęło to w waszym przypadku? Czy mieliście z tym jakieś problemy?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-17 17:16:28
    Temat: Re: getinBank - SMS Serwis
    Od: Homzik <h...@g...com>

    zadzwon na infolinie, osoba z oddzialu mogla cos popsuc, u mnie po
    interwencji dzialalo to juz pierwszego dnia

  • 3. Data: 2009-03-17 17:51:41
    Od: "Blazej" <e...@p...fm>

    > zadzwon na infolinie, osoba z oddzialu mogla cos popsuc, u mnie po
    > interwencji dzialalo to juz pierwszego dnia

    Byc moze oczekuje zbyt wiele.

    Czy SMS przychodza przy kazdej próbie logowania, czy tylko próbie nieudanej?

    Czy SMS o zmianie salda jest wysylany odrazu, czy moze z opóznieniem - raz
    dziennie?

    Kontaktowalem sie mailowo z pracownikiem oddzialu, w którym zakladalem konto
    i odpisal mi, ze wszystko jest w porzadku i, ze powinno juz dzialac.

    Byc moze, tak jak radzisz, zadzwonie na infolinie, o ile sie nic nie zmieni
    w najblizszym czasie.

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-03-17 19:23:14
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:51:41 +0100, Blazej napisał(a):

    > Czy SMS przychodza przy kazdej próbie logowania, czy tylko próbie nieudanej?
    Przy każdej.

    > Czy SMS o zmianie salda jest wysylany odrazu, czy moze z opóznieniem - raz
    > dziennie?
    Od razu.
    Jak robisz przelew to najpierw przychodzi sms o zrealizowanym przelewie a
    po chwili o zmianie salda na koncie.

    --
    pozdrawiam
    pawlak