  • 1. Data: 2009-03-17 16:36:25
    Temat: ubezpieczenie kredytu: legalna forma wyłudzaniapieniędzy czy rzeczywista ochrona ubezpieczeniowa?
    Od: k...@o...pl

    Wiele banków, w tym GE Money i Lukas wciskają różne ubezpieczenia przy kredycie.
    M.in. ubezpieczenie od utraty pracy.

    Czy istnieje w Polsce choć jedna osoba za którą kredyt został spłacony przez
    ubezpieczyciela? Czy też jest to "ubezpieczenie mężczyzny przed urodzeniem dziecka"?

  • 2. Data: 2009-03-17 17:23:11
    Od: Piona <e...@w...pl>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > ubezpieczyciela? Czy też jest to "ubezpieczenie mężczyzny przed urodzeniem

    Przecież nie masz obowiązku tam brać kredytu. Szukaj banku, który nie ma.
    A propos ubezpieczenia to banki wypłacają ubezpieczenia. Sęk w tym, że
    zawsze szukają możliwości, żeby nie wypłacić bo wiąże się to dla nich z
    utratą dochodu. Jeżeli jednak masz ubezpieczenie na życie i następuje
    zdarzenie spełniające warunki ubezp. to z reguły ubezp. jest wypłacane.
    Co do "utraty pracy" to jest to teoretyczne ubezpieczenie :) Obwarowane
    tak wieloma obostrzeniami, że praktycznie niewykonalne...
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 3. Data: 2009-03-17 17:29:43
    Od: k...@o...pl

    > Przecież nie masz obowiązku tam brać kredytu. Szukaj banku, który nie ma.

    zgadza się

> [...]
    > utratą dochodu. Jeżeli jednak masz ubezpieczenie na życie i następuje
    > zdarzenie spełniające warunki ubezp. to z reguły ubezp. jest wypłacane.

    i istnieje co najmniej jedna osoba, która otrzymala to ubezpieczenie?

    > Co do "utraty pracy" to jest to teoretyczne ubezpieczenie :)
    > Obwarowane tak wieloma obostrzeniami, że praktycznie niewykonalne...

    ostatnio strasznie mnie wnerwiło, że Lukas wcisnął ubezpieczenie
    przed utratą pracy znajomemu EMERYTOWI, mimo że to JEDYNE jego
    źródło dochodu i on choćby nie wiem co robił, nigdy nie straci pracy.

  • 4. Data: 2009-03-17 19:32:30
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > i istnieje co najmniej jedna osoba, która otrzymala to ubezpieczenie?

    Specyfika ubezpieczenia na zycie polega wlasnie na tym, ze osoba, ktora je
    otrzymuje, nie istnieje - przynajmniej w dotychczasowym wcieleniu i
    wymiarze :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-17 23:12:34
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Biorąc pod uwagę, że dla firmy ubezpieczeniowej film ze ścinania głowy nie jest
    dowodem na smierć ubezpieczonego, to niech ich psy je..ą.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-03-19 18:24:43
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    ąćęłńóśźż <u...@w...eu> had the courage to write:
    > Biorąc pod uwagę, że dla firmy ubezpieczeniowej film ze ścinania głowy
    > nie jest dowodem na smierć ubezpieczonego, to niech ich psy je..ą. JaC
    > -----

    No a miałby być? Nic tylko zostawać Bradem Pittem czy jakimś innym z seriali
    kryminalnych...

    k.

  • 7. Data: 2009-03-21 21:03:50
    Od: dooh <d...@w...pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 17:36:25 +0100, k...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczyciela? Czy też jest to "ubezpieczenie mężczyzny przed urodzeniem

    Na przykład biorąc na kredyt 0% w awansie jakiś sprzęt z marszu wciskają
    ubezpieczenie, którego nie mogą "odhaczyć". Trzeba sobie samodzielnie
    pisemnie zrezygnować bezpośrednio w banku.