  • 1. Data: 2009-03-17 15:18:18
    Temat: od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    dzis reklama po wylogowaniu:

    Oprocentowanie 5,05%, gdy na rachunku zdeponujesz kwotę od 50 000 PLN.
    Oprocentowanie 4,50%, gdy na rachunku zdeponujesz kwotę do 49 999 PLN.

    widze mbank idzie w kierunku inteligo. moim zdaniem to zla droga.....

    Maciej
    gg:568944
    tel. 500 605 105

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    3942 (20090317) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2009-03-17 15:20:05
    Temat: Re: od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    maciej j. pisze:
> [...]
    > Oprocentowanie 4,50%, gdy na rachunku zdeponujesz kwotę do 49 999 PLN.
    >
    > widze mbank idzie w kierunku inteligo. moim zdaniem to zla droga.....

    chyba miesiąc temu, zresztą była informacja po zalogowaniu w
    komunikatach. Miesiąc się nie logowałeś?

    --
    krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-17 15:28:49
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent maciej j. nadaje:

    > od kiedy nastapily zmiany na emax plusie??

    zmiana od 10 marca
    http://www.mbank.pl/
    Drugi klawisz z menu na dole - "Oprocentowanie"

    > widze mbank idzie w kierunku inteligo. moim zdaniem to zla droga.....

    Dlaczego zła? Przecież to podwyższka? ;-)

  • 4. Data: 2009-03-17 15:41:30
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    JanKo pisze:

    > Dlaczego zła? Przecież to podwyższka? ;-)

    no właśnie, było 4% :)

    --
    krzysiek

  • 5. Data: 2009-03-17 16:33:58
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    Maciej
    gg:568944
    tel. 500 605 105
    Użytkownik "krzysiek" pisze:

> [...]
    chodzi mi nie o wysokosc oprocentowania a o zroznicowanie oprocentowania w
    zaleznosci od salda na emaxie.
    moze normalne rynkowe dzialanie ale kiedys bylo inaczej.... a to ze jest
    4,5% zamiast 4% czy 4,25% to oczyste ze lepeij. ale to chyba nie dobraoc
    banku a odplyw depozytow do eurobanku pocztowego i innych lepszych.

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    3943 (20090317) __________

    http://www.eset.com

  • 6. Data: 2009-03-17 17:15:58
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent maciej j. nadaje:

    > chodzi mi nie o wysokosc oprocentowania a o zroznicowanie
    > oprocentowania w zaleznosci od salda na emaxie.

    Pojawia się pytanie "kto trzyma >50k na emax+?"
    Odpowie ktoś że "jeśli ma to pewnie gdzieś trzymać musi" ale ciągle
    jeszcze jest kilka innych możliwości a im kwota wyższa tym możliwości
    więcej. Równie dobrze mogliby dać 7% dla depozytów powyżej miliona.
    Ładnie brzmi a zagrożenie że ktoś skorzysta zerowe. Odpływ depozytów do
    Pocztowego zablokował skutecznie sam Pocztowy.

    ...a wystarczyłaby możliwość założenia dowolnej liczby emax+ nawet na
    obecnych warunkach ;-)

  • 7. Data: 2009-03-17 18:51:08
    Od: "kleksik" <p...@o...pl>

    załóżmy że mam 60.000 na trzech emax+ po 20.000
    to oprocentowanie mam 5.05 czy 4.50 ?

  • 8. Data: 2009-03-17 19:23:59
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    JanKo pisze:
    > Ładnie brzmi a zagrożenie że ktoś skorzysta zerowe. Odpływ depozytów do
    > Pocztowego zablokował skutecznie sam Pocztowy.

    no ale pocztowy niedawno strzelił sobie w kolano uniemożliwiając antybelkę

    --
    radar

  • 9. Data: 2009-03-17 20:36:11
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent radar nadaje:

    > no ale pocztowy niedawno strzelił sobie w kolano uniemożliwiając
    > antybelkę

    Pocztowy logicznie wyhamował gdy poszedł po rozum do głowy "z czego
    oddamy te procenty?" ale dlaczego nagle rozczulił się nad biedną
    beleczką to wie chyba jedynie Urząd Skarbowy ;-)

  • 10. Data: 2009-03-18 00:03:51
    Od: "Robert(felo)" <r...@g...com>

    On 17 Mar, 20:23, radar <_sara_@_post_._pl_> wrote:

    > no ale pocztowy niedawno strzelił sobie w kolano uniemożliwiając antybelkę
    >
    > --
    > radar
    Zupełnie nie rozumiem ich postępowania, co oni na tym zyskują? Oprócz
    "kilka" lokat mniej.
    Cale szczęscie, że mam kilka aktywnych lokat "antybelka" na killerze,
    coś czuję, że długo ich nie zlikwiduję ;]