  • 1. Data: 2009-03-16 22:10:47
    Temat: Praca w domu pilne!!!
    Od: "manager praca" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu
    do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli posiadasz komputer
    i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy Tobie zarobić. W celu
    uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z m...@w...pl
    pozdrawiam

    ________
    http://whiteshop.nextshop.pl/ &#61663;--- tanie E-artykuły >>SPRAWDŹ<< >>WARTO<<

  • 2. Data: 2009-03-17 08:02:08
    Temat: Re: Praca w domu pilne!!!
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu

    a mogę zostać Wielkim Dyrektorem Wymiaru Czasu?

    P.

  • 3. Data: 2009-03-18 20:11:09
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Hehe i pewnie trzeba posiadac konto w banku do robienia przelewow :D:D

    K.