  • 1. Data: 2009-03-17 09:40:13
    Temat: volkswagen bank direct oszukuje na infolinii
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    zakładałem konto ledwo zaczęła promocja
    w miarę szybko papiery przyszły, odesłałem ok. 10 lutego i czekałem
    cierpliwie na token dzwoniąc co kilka dni do nich

    zwodzili że wysłany, w końcu w marcu dowiedziałem się że wysłali
    dwudziestego któregoś lutego, dalej moje telefony co pare dni
    token przyszedł 16/03/2009 data wysłania 11/03/2009

  • 2. Data: 2009-03-17 09:47:50
    Temat: Re: volkswagen bank direct oszukuje na infolinii
    Od: "n...@p...onet.pl" <n...@p...onet.pl>

    zlotowinfo wrote:

> [...]
    > dwudziestego któregoś lutego, dalej moje telefony co pare dni
    > token przyszedł 16/03/2009 data wysłania 11/03/2009

    Mam podobne wrażenie po kilku ostatnich rozmowach z nimi,że poziom obsługi
    klienta niesamowicie się pogorszył w stosunku do tego co oferowali na
    początku,wygląda na to,że mają niezły porządek u siebie. Cóż to są zapewne
    zalety promocji i braku rąk do pracy ;-) (chyba,że ktoś zna inny powód?).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-17 10:12:12
    Od: "Marcin" <brak_Maila@brak_Maila.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwudziestego któregoś lutego, dalej moje telefony co pare dni
    > token przyszedł 16/03/2009 data wysłania 11/03/2009

    Miałem to samo 2 lutego wysłałem wniosek o założenie konta, co tydzień
    dzwoniłem z pytaniem dlaczego jeszcze nie mam papierów na otwarcie konta, za
    którymś razem powiedzieli że przepraszają ale dokumenty zaginięły w trakcie
    wysyłki. Kiedy w końcu papiery doszły trzeba było pare dni poczekać na
    aktywowanie tokena. Potem okazało się że coś nie tak mieli w systemie bo za
    każdym razem kiedy się logowałem ich system traktował jakby to było pierwsze
    logowanie i za każdym razem musiałem zakładać dodatkowe hasło do tokena
    (okazało się że nie przewidzieli sytuacji że miałem u nich wcześniej konto i
    zakończyłem prowadzenie a teraz ponownie otwieram rachunek)
    W ostatecznym rozrachunku otwieranie konta trwało cały miesiąc i jestem
    przekonany że przez ten czas grali na zwłokę przez co nie załapałem się na
    lokatę 8%

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2009-03-17 11:19:13
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > W ostatecznym rozrachunku otwieranie konta trwa?o ca?y miesi?c i jestem
    > przekonany ?e przez ten czas grali na zw?ok? przez co nie za?apa?em si? na
    > lokat? 8%

    To zrezygnuj z konta jesli potrzebowales go dla lokaty.

    --

    www.ogloszenia.tarnow.pl

  • 5. Data: 2009-03-18 10:17:32
    Od: a...@g...com

    On 17 Mar, 12:19, perszing <m...@w...pl.pl> wrote:

    > To zrezygnuj z konta jesli potrzebowales go dla lokaty.
    >
    > --
    >
    > www.ogloszenia.tarnow.pl

    Z tego, co wiem, lokatę w tym banku możesz mieć oprocentowaną do 7%.
    Spadek nie jest jakiś drastyczny, więc nie wiem, czy jest sens
    rezygnować od razu z konta, zwłaszcza, że dokumenty i wszystko już
    masz. Sprawdź, czy Ci się to opłaca. A koszty dodatkowe jak wyglądają?
    W sensie prowizje za prowadzenie czy przelewy?

  • 6. Data: 2009-03-18 18:35:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > dwudziestego któregoś lutego, dalej moje telefony co pare dni
    > token przyszedł 16/03/2009 data wysłania 11/03/2009

    aktywowany 17/03/2009 token
    informacja z infolinii że będzie działać jutro zdaje się od 10tej
    dzwoniłem ok. 18tej by się wyżalić że jeszcze nie działa
    aktywowali w trakcie rozmowy

  • 7. Data: 2009-03-26 09:22:17
    Od: "duck" <q321@WYTNIJ_TOvp.pl>

    Ja swoje konto zakładam już od 13 lutego, pierwszy wniosek zginął choć był składany
    przez infolinię, po drugim zakładaniu konta miało być wszystko expresowo. 16 marca
    dostałem kartę i pin, ale umowa przez inpost nie dotarła wysłana także 16-go, tylko
    wróciła do banku i co dziwne nikt nie wie dlaczego. Dzwonię już kilkanaście razy i za
    każdym prawie razem słyszę zapewnienie oddzwonimy jutro i wyjaśnimy. Straszny burdel
    tam mają, bo za każdym razem kilka albo kilkanaście minut zanim mnie odszukają w
    bazie danych. Tracę już powoli cierpliwość, ale warto przestrzec innych potencjalnych
    klientów. Jak im wnioski giną, to co dopiero z pieniędzmi...

  • 8. Data: 2009-03-26 11:26:10
    Od: " Maverick" <k...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > dwudziestego któregoś lutego, dalej moje telefony co pare dni
    > token przyszedł 16/03/2009 data wysłania 11/03/2009

    A ja tak w ramach OT - nie szkoda wam kasy na dzwonienie po bankach? No chyba
    ze Voip, ew z pracy. Dla mnie bezsensowne jest zakladanie konta tylko po to,
    zeby zalozyc jedna lokate - za duzo dzwonienia, zalatwiania. Szczegolnie ze
    podobna oferta jest w innych bankach. Tylko ze trzeba ten jeden raz pojsc i
    poswiecic godzine - a czasem to jest cenne.

  • 9. Data: 2009-03-26 15:51:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gqfooi$npr$1@inews.gazeta.pl...

    > A ja tak w ramach OT - nie szkoda wam kasy na dzwonienie po bankach? No
    > chyba
    > ze Voip, ew z pracy. Dla mnie bezsensowne jest zakladanie konta tylko po
    > to,
    voip

> [...]
    > podobna oferta jest w innych bankach. Tylko ze trzeba ten jeden raz pojsc
    > poswiecic godzine - a czasem to jest cenne.

    jak masz blisko, u mnie 30km w jedną stronę