  • 11. Data: 2003-08-05 22:54:10
    Temat: Re: gdzie zrealizowac czek
    Od: nutado <g...@y...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

    > To po co brałeś czek? :)
    > Zajrzyj lepiej do najbliższego oddziału Pekao SA. Szybciej może nie
    > będzie, ale za to taniej i bez konieczności zakładania konta.
    a jednak bylo szybciej :) zalatwione bez zadnego czekania- od reki
    prowizja 1,5 %
    Co ciekawe w Krakowie, tez Pekao SA, trzeba czekac 5 tygodni...

  • 12. Data: 2003-08-08 02:07:14
    Od: "Derek (Toronto)" <d...@W...onet.pl>

    > Ja wplacilem dwa czeki-zwrot z income tax, 100% gwarantowane przez rzad USA
    > i mam u nich w PKO SA 42 tys $ na lokatach i co z tego, czekam juz 4
    > tygodnie i ciagle kasy z czekow nie ma....

    My pisaliśmy tutaj o czekach bankowych z Kanady. Czeki amerykańskie to inna
    sprawa i się na tym nie znam, ale wiem, że są kłopoty z ich skasowaniem.
    Czek rządowy to co innego niż czek bankierski.