  • 1. Data: 2003-08-04 11:08:28
    Temat: bledny przelew
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl_NOSPAM>

    witam,
    mam pytanie może ktoś się sotkał z takim przypadkiem, bank pomylił sie i
    przelał na moje konto dwa razy świadczenie urlopowe, teraz prawie po 20
    dniach zreflektowali się i proszą o moją zgodę o cofnięcie tych pieniędzy,
    czy muszę sie na to zgodzić , a co jeśli nie wyrażę takiej zgody?

    pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2003-08-04 11:16:53
    Temat: Re: bledny przelew
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@s...wroc.pl>

    Użytkownik "Iwona" <i...@p...onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    pieniędzy,
    > czy muszę sie na to zgodzić , a co jeśli nie wyrażę takiej zgody?

    obowiazku zgadzania sie nie ma... ale to chyba troche nieuczciwe...

    a poza tym bank moze wystapic sadownie o zwrot tych srodkow (cos mi sie o
    uszy obilo, ze bank wygral jakas taka sprawe).

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-04 11:22:50
    Od: "MarcinB" <m...@W...pl>

    > obowiazku zgadzania sie nie ma...

    Za to jest obowiązek oddania (paragraf bodajże KC o bezpodstawnym wzbogaceniu
    się). Jak bank pójdzie do sądu, to wygra, a Ty dodatkowo umoczysz kasę na
    pokrycie kosztów postępowania.

  • 4. Data: 2003-08-04 11:43:50
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    On 2003-08-04 13:08, Iwona wrote:
> [...]
    > dniach zreflektowali się i proszą o moją zgodę o cofnięcie tych pieniędzy,
    > czy muszę sie na to zgodzić , a co jeśli nie wyrażę takiej zgody?

    Oddac.
    1) przepisy kc o bezpodstawnym wzbogaceniu.
    2.Jest wyrok SN w takiej sprawie.
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 5. Data: 2003-08-04 12:29:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Iwona <i...@p...onet.pl_nospam> wrote:
> [...]
    > dniach zreflektowali się i proszą o moją zgodę o cofnięcie tych pieniędzy,
    > czy muszę sie na to zgodzić , a co jeśli nie wyrażę takiej zgody?

    To sprawa trafi do sądu, przegrasz i jeszcze w papierach Ci zostanie.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-08-04 15:32:56
    Od: "Rafał" <r...@w...pl>

    Poza tym, to zapłaci za to operator a nie Bank. Szkoda takiej osoby!

    Rafał

  • 7. Data: 2003-08-04 18:54:32
    Od: "pasterz" <a...@w...pl>

    tego wymaga uczciwość :I

  • 8. Data: 2003-08-05 06:56:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 4 Aug 2003 12:29:58 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    wrote:

    >To sprawa trafi do sądu, przegrasz i jeszcze w papierach Ci zostanie.

    co w papierach zostanie? Przecież to sprawa cywilna...

    --
    Jarek Andrzejewski