  • 1. Data: 2003-08-04 13:30:18
    Temat: gdzie zrealizowac czek
    Od: nutado <g...@y...pl>

    Mam czek, przyslany z kanady, chce go zrealizowac w banku w moim
    miescie, mowia ze nie da rady... musze zalozyc konto dewizowe i czekac 5
    tygodni!!!!
    Czy aby napewno pani w okienku wie co mowi?? Ponoc takie czeki nie sa
    realizowane w kazdym banku... czekac 5 tygodni... szok...

    Znacie moze jakis inny sposob na to by moc szybciej dostac te pieniadze?

  • 2. Data: 2003-08-04 13:58:49
    Temat: Re: gdzie zrealizowac czek
    Od: "GAB" <o...@a...com>

    "nutado" <g...@y...pl> wrote in message
> [...]
    > Czy aby napewno pani w okienku wie co mowi?? Ponoc takie czeki nie sa
    > realizowane w kazdym banku... czekac 5 tygodni... szok...

    To prawda. PKO SA i 6 tygodni czekania

  • 3. Data: 2003-08-04 15:14:50
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    nutado <g...@y...pl> skribis:

    >Mam czek, przyslany z kanady, chce go zrealizowac w banku w moim
    >miescie, mowia ze nie da rady... musze zalozyc konto dewizowe i czekac 5
    >tygodni!!!!
    >Czy aby napewno pani w okienku wie co mowi??

    BPH PBK - tez okolo 5 tyg, ale chyba nie trzeba konta.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 4. Data: 2003-08-04 15:58:29
    Od: nutado <g...@y...pl>

    GAB wrote:

    > "nutado" <g...@y...pl> wrote in message
    >
    > To prawda. PKO SA i 6 tygodni czekania

    Kurcze... co to sredniowiecze?? mamy juz 21 wiek a tu takie cyrki...

  • 5. Data: 2003-08-04 16:29:04
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    nutado <g...@y...pl> wrote:
    > Kurcze... co to sredniowiecze?? mamy juz 21 wiek a tu takie cyrki...
    Czekowe. Normalnie sie wysyła przelew.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-08-04 16:54:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 4 Aug 2003 16:29:04 +0000 (UTC), Adam Płaszczyca <_...@i...pl>
    napisał:

    > Czekowe. Normalnie sie wysyła przelew.

    Bo na pomysl wyslania czeku to tylko Amerykanin mogl wpasc :-)

    M.

  • 7. Data: 2003-08-04 18:06:55
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    nutado wrote:

    > Kurcze... co to sredniowiecze?? mamy juz 21 wiek a tu takie cyrki...

    To po co brałeś czek? :)
    Zajrzyj lepiej do najbliższego oddziału Pekao SA. Szybciej może nie
    będzie, ale za to taniej i bez konieczności zakładania konta.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-08-05 04:39:29
    Od: "Derek (Toronto)" <d...@W...onet.pl>

    Niestety różnie jest z realizacją czeków w Polsce. Pekao SA to najlepsze
    miejsce to ralizacji czeku z Kanady. Moja rodzinka ralizuje czeki od ręki
    (Poznań), jednak to nie jest gwarantowane. Różnie bywa w różnych oddziałach,
    najlepiej mieć czek z Royal Bank of Canada (RBC) i Canadian Imperial Bank of
    Commerce (CIBC) bo to są banki korespondencyjne. Obecnie używam czeków z TD
    Canada Trust jednak obecnie już oddział Pekao SA w Poznaniu "przyzwyczaił" się
    do czeków oraz fakt posiadania konta ze stanem pomaga. Jednak bez konta,
    kasowano też czeki jednak kazano podpisywać jakiś papier, że wrazie jak czek
    się okaże być bez pokrycia będą ściągać środki od osoby kasującej czek.

    Pozdrawiam i powodzenia

  • 9. Data: 2003-08-05 07:54:24
    Od: "GAB" <o...@a...com>

    "Derek (Toronto)" <d...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
    czek
    > się okaże być bez pokrycia będą ściągać środki od osoby kasującej czek.

    Ja wplacilem dwa czeki-zwrot z income tax, 100% gwarantowane przez rzad USA
    i mam u nich w PKO SA 42 tys $ na lokatach i co z tego, czekam juz 4
    tygodnie i ciagle kasy z czekow nie ma....

  • 10. Data: 2003-08-05 12:23:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> writes:

    > Bo na pomysl wyslania czeku to tylko Amerykanin mogl wpasc :-)

    Bez przesady, czeki sa normalna rzecza w wielu krajach zachodnich.
    To tylko kilka tygodni czekania jest nienormalne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator