  • 1. Data: 2003-08-04 11:38:20
    Temat: [mBank] wplata na konto z mala oplata
    Od: "PePe_M" <s...@n...thx>

    Witam

    Stosunkowo niedawno pojawilo sie pytanie jak tanio wplacic na konto w
    mbanku.

    Najprosciej chyba - bez zakladania dodatkowych kont - dokonac wplaty w Banku
    Spoldzielczym;
    - do 400 PLN oplata 2 PLN
    - od wplaty 15000 PLN oplata 8 PLN

    PS.
    Wiem, ze ten watek pojawil sie ostatnio, ale nie podpinam sie pod niego bo
    nie mam go u siebie na komputerze, a pisze offline.

    --
    PePe_M '=-;, washi#o2.pl ,;-='
    "Żadnego pożaru ludzie nie gaszą z taką gorliwością,

  • 2. Data: 2003-08-04 12:20:26
    Temat: Re: [mBank] wplata na konto z mala oplata
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik PePe_M <s...@n...thx> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bglgnt$nbv$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Najprosciej chyba - bez zakladania dodatkowych kont - dokonac wplaty w
    Banku
    > Spoldzielczym;

    Wszystkie spółdzielcze mają tę samą TOiP?

  • 3. Data: 2003-08-04 18:49:03
    Od: "pasterz" <a...@w...pl>

    > Stosunkowo niedawno pojawilo sie pytanie jak tanio wplacic na konto w
    > mbanku.
    "
    sam sie nad tym zastanawialem juz wybralem Lukas wplata bezplatna w
    odzialach i bezplatne przelewy ekonto ale mam problem gdyz bez tokena
    nalezy zdefiniowac liste odbiorcow i formularz nie chce przyjac podawanych
    przezemnie numerow rachonkow/musze nad tym popracowac /
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-08-04 20:41:57
    Od: "PePe_M" <s...@n...thx>

    W artykule news:bglj25$2ug$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): corner z adresu <c...@i...pl> napisał(a):

    > Wszystkie spółdzielcze mają tę samą TOiP?

    Tego to nie wiem, musisz zapytac w najblizszym.

  • 5. Data: 2003-08-04 21:09:40
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za pasterz<a...@w...pl> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > nalezy zdefiniowac liste odbiorcow i formularz nie chce przyjac
    > podawanych przezemnie numerow rachonkow/musze nad tym popracowac /

    A tego się nie definiuje tylko w oddziale??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 6. Data: 2003-08-06 04:37:38
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Najprosciej chyba - bez zakladania dodatkowych kont - dokonac wplaty w
    Banku
    > Spoldzielczym;
    > - do 400 PLN oplata 2 PLN
    > - od wplaty 15000 PLN oplata 8 PLN
    W PKO 3zł niezaleznie od sumy.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2003-08-06 10:39:30
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > A tego się nie definiuje tylko w oddziale??

    Nie. Przy zakładaniu konta możesz zdefiniować 5 odbiorców (tyle jest w
    formularzu). Potem odbiorców możesz mieć ile chcesz - definiujesz w oddziale
    albo przez lukaslinię.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn