  • 1. Data: 2003-08-04 11:12:09
    Temat: dziwne lokaty w Multibanku
    Od: "seba" <s...@W...onet.pl>

    Witam,

    od 1 sierpnia obowiazuje w Multibanku nowa tabela oprocentowania. Tak sie
    zlocylo, ze dzisiaj mijal termin odnowienia mojej lokaty (konto Aquarius w
    ramach Multiplanu Walutowego).
    Wedlug Tabeli oprocentowanie takiej lokaty na dwa miesiace wynosi 4%. Dzisiaj
    po zalogowaniu sie do systemu widze, iz lokata ma oprocentowanie 3,95%.

    Niby nie jest to duza roznica, ale jesli tak wszystko dziala w Multibanku to
    naprawde zaczynam sie zastanawiac czy w podobny spoosb (tylko oczywiscie w
    wzyz) jest liczone oprocentowanie mojego kredytu!!!

    pozdr.
    Seba

  • 2. Data: 2003-08-04 13:40:54
    Temat: Re: dziwne lokaty w Multibanku
    Od: "seba" <s...@W...onet.pl>

    > Wedlug Tabeli oprocentowanie takiej lokaty na dwa miesiace wynosi 4%. Dzisiaj
    > po zalogowaniu sie do systemu widze, iz lokata ma oprocentowanie 3,95%.

    po dlugiej rozmowie z Doradca z Klubu Aquarius udalo nam sie ustalic, ze system
    raczyl mi policzyc oprocentowanie nie jak dla klienta Aquarius lecz jak dla
    zwyklego konta - reklamacja zostala przyjeta, nikt nie wie dlaczego tak sie
    stalo i postaraja sie to jak najszybciej wyjasnic ;-) chyba bede musial
    sprawdzic wzystkie stare lokaty ;-)

    nie ma to jak zaufanie do instytucji finansowych ;-)

  • 3. Data: 2003-08-04 18:02:47
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    seba wrote:
    > nie ma to jak zaufanie do instytucji finansowych ;-)

    Nie od parady przesmiewczo niektorzy nazywaja te konta "awarius" :D

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci