  • 1. Data: 2003-11-27 08:48:40
    Temat: gdzie moge zlozyc skarge na dzialalnosc banku?
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Pytanie jak w temacie, konkretnie chodzi o pko bp.
    Kiedys bralem u nich kredyt, kredyt byl na tyle nadplacony, ze kolejna rata
    wypadala za trzy lata. Oczywiscie sobie o tym po tych trzech latach
    zapomnialem, ale misie w banku wysylaly przypomnienia na nieaktualny od tych
    trzech lat adres (po zmianie miejsca zamieszkania od razu oczywiscie
    przeslalem im pismo z informacja o tym fakcie).
    Skoro mnie wzywali a ja nie placilem, to powstala zaleglosc i oczywiscie
    misie natychmiast umiescily mnie w bik-u (marzec 2003)
    Ostatecznie sprawa zostala wyjasniona a kredyt zostal splacony w polowie
    wrzesnia.
    A teraz juz kilka razy chcialem sobie uruchomic linie kredytowa w innym banku
    i ciagle mam odmowe (przyczyna - bik). Sprawdzam sie w bik-u i co sie
    okazuje? Misie z pkobp zapomnialy uaktualnic moje dane w bik-u i do tej pory
    figuruje tam z niesplaconym kredytem.
    Miarka sie przebrala i stad wlasnie moje pytanie.
    Do kogo sie z tym zwrocic, zeby misie w pkobp mialy przynajmniej przez chwile
    pare problemow?

    Z gory dzieki za pomocne informacje.

    Pozdrawiam,
    Adam Iganowicz

  • 2. Data: 2003-11-27 10:14:29
    Temat: Re: gdzie moge zlozyc skarge na dzialalnosc banku?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Adam Iganowicz"
> [...]
    > Miarka sie przebrala i stad wlasnie moje pytanie.
    > Do kogo sie z tym zwrocic, zeby misie w pkobp mialy przynajmniej przez chwile

    najpierw reklamuj w pkobp, jak wykazesz ze przez nich nie udzielono ci kredytu w
    innym banku i musiales brac drozszy to możesz żądać zwrotu kosztów ich
    niedbalstwa
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-11-27 10:55:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003 08:48:40 +0000 (UTC), "Adam Iganowicz"
    <i...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Do kogo sie z tym zwrocic, zeby misie w pkobp mialy przynajmniej przez chwile
    >pare problemow?

    Do sądu.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-11-27 11:14:02
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...pl>

    Użytkownik "Adam Iganowicz" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bq4dp7$pst$1@inews.gazeta.pl...

    > Do kogo sie z tym zwrocic, zeby misie w pkobp mialy przynajmniej przez
    chwile
    > pare problemow?

    Złóż skargę do GIODO.

    ______
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-28 08:23:39
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    Jeśli bank umieścił Cię w BIK to zgodnie z przepisami są zobowiązani usunąć
    Cie stamtąd po dwóch latach. Taką to karę wymyśliły sobie banki na tzw.
    niesolidnych kredytobiorców.
    Ale jeśli to było jedyne Twoje potknięcie i kredyt jest już spłacony a
    sprawa wyjaśniona, że nieumyślnie nie płaciłeś, napisz pismo opisujące całą
    sytuację do dyrektora oddziału PKO BP, który Cię umieścił w BIK, złóż to w
    sekretariacie i od razu umów się z dyrektorem na rozmowę. Powiedz, że
    potrzebujesz wziąć kredyt i ich wpis uniemożliwia Ci to uczynić a cała
    sytuacja była niezawiniona, zawsze byłeś dobrym płatnikiem itp, itp.

    Jak dyrektor wyrazi zgodę to poproś o nią na piśmie. Następnie przedstaw to
    pismo do banku, w którym chcesz wziąć kredyt.

    Ja miałem identyczną sytuację z PKO BP i właśnie tak to załatwiłem.
    Pozdr
    Wojciech

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2003-11-28 18:43:33
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl> wrote:

    > najpierw reklamuj w pkobp, jak wykazesz ze przez nich nie udzielono ci kredytu w
    > innym banku i musiales brac drozszy to możesz żądać zwrotu kosztów ich
    > niedbalstwa

    Gdzie indziej niby ten kredyt??? W Providencie? IMHO jak ktoś jest w
    BIKu, to chyba nie dostanie w żadnym banku kredytu...

    NP: Gorefest - "Fear"

    --
    As the Darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods,