  • 1. Data: 2003-11-27 00:40:42
    Temat: Po nieudanym kontakcie z mBankiem...
    Od: "P20" <p...@b...pl>

    ...postanowiłem założyć konto "jestem" w MultiBanku, chodziło mi głównie o
    stosunkowo szeroką paletę funduszy inwestycyjnych. Nieudanym kontakcie
    dlatego, ponieważ najpierw zleciłem oddzwonienie na telefon stacjonarny, ale
    chyba nie miał wybierania tonowego, bo próba wybrania hasła skończyła się
    sygnałem "zajęte". Gdy zadzwoniłem na mLinię aby oddzwonili na mój telefon
    komórkowy, pan powiedział, że oddzwonią w ustalony dzień, do tej pory nikt nie
    zadzwonił.

  • 2. Data: 2003-11-27 08:47:27
    Temat: Re: Po nieudanym kontakcie z mBankiem...
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    I co z tego? Jakieś pytania, wnioski, sugestie?

  • 3. Data: 2003-11-27 12:30:24
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ...postanowiłem założyć konto "jestem" w MultiBanku,
    /ciach/

    To co robi mbank w temacie? Może nie wiesz nawet, w którym banku zakładasz
    konto?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-11-27 12:38:44
    Od: "Dudi" <Moj_mail@jest_tajny.pl>

    Czytanie ze zrozumieniem nie boli... To kolejny przyklad, ze mbank juz chyba
    wiecej klientow nie potrzebuje/nie chce/nie potrafi obsluzyc.

    Pozdrawiam

    Dudi

  • 5. Data: 2003-11-27 15:44:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003 13:38:44 +0100, "Dudi" <Moj_mail@jest_tajny.pl>
    wrote:

    >Czytanie ze zrozumieniem nie boli... To kolejny przyklad, ze mbank juz chyba
    >wiecej klientow nie potrzebuje/nie chce/nie potrafi obsluzyc.
    Ale co ma mBank (temat) do Multibanku (tresc listu)?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-11-27 20:32:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > /ciach/
    >
    > To co robi mbank w temacie? Może nie wiesz nawet, w którym banku zakładasz
    > konto?

    He, he, he, he, taaaaa

    Bartol