  • 1. Data: 2003-11-26 23:14:03
    Temat: mBank vs Inteligo, a może jakiś inny?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Zamierzam założyć konto, w którymś z banków internetowych. Na razie nie
    jestem zdecydowany, ale nastawiam się raczej na Inteligo. Dlatego proszę Was
    o opinię z której oferty skorzystać?
    Przeczytałem ofertę mBanku i Inteligo, i muszę przyznać, że Inteligo zrobiło
    na mnie lepsze wrażenie. Chociaż np. trzeba płacić miesięcznie za kartę Visa
    Electron, to wydaje się, że ten bank ma lepiej rozbudowaną infrastrukturę
    (PKO BP - oddziały, bankomaty).

    pzdr.
    kris

  • 2. Data: 2003-11-27 00:22:17
    Temat: Re: mBank vs Inteligo, a może jakiś inny?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003 00:14:03 +0100, "kris" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Chociaż np. trzeba płacić miesięcznie za kartę Visa
    >Electron, to wydaje się, że ten bank ma lepiej rozbudowaną infrastrukturę
    >(PKO BP - oddziały, bankomaty).
    Nie jest wazne co sie wydaje lecz jakie bankomaty masz najblizej tych
    miejsc gdzie sa Ci najczescie potrzebne wyplaty (np. dom, praca,
    szkola itp).

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2003-11-27 00:37:49
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest wazne co sie wydaje lecz jakie bankomaty masz najblizej tych
    > miejsc gdzie sa Ci najczescie potrzebne wyplaty (np. dom, praca,
    > szkola itp).

    jeśli chodzi o bankomaty to PKO BP jest bezkonkurencyjne

    kris

  • 4. Data: 2003-11-27 02:04:20
    Od: "Radek" <r...@n...wp.pl>

    i sam sobie odpowiedziales :)

  • 5. Data: 2003-11-27 15:44:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003 01:37:49 +0100, "kris" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    >jeśli chodzi o bankomaty to PKO BP jest bezkonkurencyjne
    Zalezy od kryteriow oceny.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl