    From: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie kredyt gotówkowy 10 000
    Date: Sat, 1 Nov 2008 14:49:24 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 14:46:14 +0100, KSX napisał(a):
    > Brałem kiedyś w Pocztowym na ok 12% i miałem wziąć tam teraz, ale pani
    > mówi, że jest obecnie 14,5%...
    >
    > Natknąłem się na reklamę eurobanku "oprocentowanie 6,9%, RRSO koło 12%"
    > - czy tam są jakie haczyki ??

    RRSO to jest zawsze wyliczane dla wyjątkowo korzystnego przypadku:) - nie
    warto specjalnie brać pod uwagę tego podawanego w reklamach, tylko
    policzyć rzeczywiście ile się odda w ratach we własnym przypadku.

    Eurobank ma drogie ubezpieczenia, z jednego (od utraty pracy) można
    zrezygnować, z drugiego nie.

    Zaletą jest że po spłaceniu dostaje się bezpłatnie pocztą informację o
    rozliczeniu i zamknięciu kredytu.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik