  • 1. Data: 2008-09-04 11:25:04
    Temat: Kredyt konsolidujący inne kredyty gotówkowe? Help...
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl>

    Witajcie!

    Wiem, że można konsolidować z mieszkaniowym, ale...
    mieszkaniowego nie chciałbym ruszać bo sporo formalności
    i poza tym z innych powodów nie jest mi to na rękę zdecydowanie...

    Mam jednak :
    1.kredyt w pracy
    2.kredyt gotówkowy w Lukasie
    3.kredyt gotówkowy w PKO BP
    4 + jakieś tam niewielkie raty, ale też bym chciał to machnąć od razu...

    Łącznie moje obciążenie wynosi około 27 k.
    Ponieważ mam spory w tym bałagan, chcę to uporządkowac w 1 ratę w 1 banku.

    Pomóżcie proszę - gdzie i czy w ogóle można to rozsądnie skonsolidować ?
    I to bez łączenia z mieszkaniowym...
    Będę wdzięczny za pomoc...

    pozdrawiam
    przeKOT

  • 2. Data: 2008-09-04 13:14:28
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    >
    > Pomóżcie proszę - gdzie i czy w ogóle można to rozsądnie skonsolidować ?

    Bez zabezpieczenia hipoteką to najprędzej w Polbanku, pytaj o kredyt
    bezpieczny. Ale czy jest on dla Ciebie opłacalny i czy będziesz w
    efekcie płacił mniej, to już kwestia indywidualna, zależna od
    oprocentowania obecnych kredytów.

  • 3. Data: 2008-09-04 13:39:15
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl>

    Użytkownik "gollum" napisał :

> [...]
    > bezpieczny. Ale czy jest on dla Ciebie opłacalny i czy będziesz w efekcie
    > płacił mniej, to już kwestia indywidualna, zależna od oprocentowania

    O, dziękuję za podpowiedź.
    Powiedzmy, że szukam rozwiązania niekoniecznie najtańszego, co takiego,
    które pozwoli mi na ujednolicenie wszystkiego i jakąś elastyczność.
    Po prostu nie wiem czy sprzedam dom czy nie w najblizszym czasie - wiec nie
    chcę paprać tego z mieszkaniowym.

    Dziekuję raz jeszcze
    przeKOT

  • 4. Data: 2008-09-05 12:04:08
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > które pozwoli mi na ujednolicenie wszystkiego i jakąś elastyczność.
    > Po prostu nie wiem czy sprzedam dom czy nie w najblizszym czasie - wiec nie

    W Polbanku płacisz co miesiąc 2% zadłużenia, co przy kredycie np. 20000
    wyniesie Cię około 400zł. Z tego jakieś 250zł pójdzie na odsetki, więc
    realnie kapitału spłacisz tylko 150zł. Jeśli co miesiąc będziesz płacił
    tylko 2%, spłata kredytu potrwa dość długo. Ale elastyczność
    gwarantowana - będziesz miał 2000 - możesz spłacić i 2000, bez żadnego
    informowania banku. To coś a`la kredyt odnawialny w rachunku.

  • 5. Data: 2008-09-05 12:59:25
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl>

    "gollum" napisał :

> [...]
    > gwarantowana - będziesz miał 2000 - możesz spłacić i 2000, bez żadnego
    > informowania banku. To coś a`la kredyt odnawialny w rachunku.

    No rozmawialem juz z nimi - i nie wiem czy nie wybiorę wariantu Na Miarę,
    choć w sumie to co piszesz ma sens... mozna przeciez jak się da - wplacac
    wiekszą kwotę.
    Dzięki za radę :)
    Zaraz zweryfikuję swoje oczekiwania - i chyba tam callnę ponownie.
    Chodzi mi wszakże wlasnie o to, by miec jak najwiekszą elastycznosc.
    :)

    pzdr!
    przeKOT