  • 11. Data: 2012-03-12 08:05:05
    Temat: Re: gdzie dobry ror?
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 10 Mar, 17:35, <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam wszystkich użytkowników Usenetu.
    >
    > Mam do Was pytanie o bank w którym założyć dobry ror?
    > Będzie to moje konto pomocnicze interesuje żeby był bezpłatny darmowe
    > przelewy trochę oddziałów w Trójmieście za darmo wypłata gotówkowa i
    > bezopłatowe ewentualne zamknięcie konta po kilku miesiącach (żeby nie było
    > opłaty za zamknięcie ror) i nie może to być  credit Agricole, Getin noble
    > bank, Alior bank, euro banku raiffeisen bank, Polbank, Pekao SA,  Bank
    > Pocztowy, BZW.
    >
    > Dzięki za rzeczowe odpowiedzi

    1) Millenium Dobre Konto (wszystko darmo przy wplywie 1000zl/mies. i 1
    transakcji karta).
    2) Ew. cos z oferty Citi (u mnie ror + karta bankomatowa + kk darmo,
    pod warunkiem przelewania pensji).
    3) Meritum, ale chyba nie ma oddzialow?
    Sprawdz sobie wyplate gotowkowa w powyzszych bankach, bo ja z tej
    opcji nie korzystam.
    Zas platne zamykanie konta to chyba bylo tylko w Getinie przed uplywem
    roku po otwarciu. Zamykalem juz konta w roznych bankach i nikt mnie za
    to nie kasowal.
    --
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2012-03-12 08:08:34
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Akarm <a...@w...pl> napisał(a):

    > Czy byłbyś uprzejmy napisać coś więcej? Dotąd stwierdziłem tylko jeden
    > minus: zdecydowanie zbyt powolne przetwarzanie danych.
    > Założyłem (jeszcze za plecak) sobie konto i nie widzę innych minusów, jakiś
    > ślepy jestem... :(

    Ja pamiętam z dawnych czasów, że używanie tego konta było dość upierdliwe.
    Może coś się zmieniło od zeszłego roku? Niestety nie działa demo systemu więc
    ciężko mi porównać. To co mnie denerwowało to kody TAN, niedziałanie systemu
    po 19.
    Czy da się używać to konto na codzień (jako główne)? Nie ma problemu z
    regulowaniem ustawionych z datą późniejszą przelewów? Można już wpisywać
    przelewy z datą przyszłą po 19?

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-03-12 14:58:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@W...gazeta.pl> jjkau2$pfg$...@i...gazeta.pl

    > Ja pamiętam z dawnych czasów, że używanie tego konta było dość
    > upierdliwe. Może coś się zmieniło od zeszłego roku? Niestety
    > nie działa demo systemu więc

    Wątpię w to, że mogło być gorzej. (zatem - nie poprawiło się)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-03-12 15:01:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 1...@g...goo
    glegroups.com

    : 1) Millenium Dobre Konto (wszystko darmo przy
    : wplywie 1000zl/mies. i 1 transakcji karta).

    O keszbek.

    : 2) Ew. cos z oferty Citi (u mnie ror + karta bankomatowa + kk darmo,
    : pod warunkiem przelewania pensji).

    Ja nie muszę pensji -- mogę lać 20 razy tą samą stuzłotówką.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-03-12 20:38:23
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał:
    > To co mnie denerwowało to kody TAN

    teraz kody SMS

    ?

    > Czy da się używać to konto na codzień (jako główne)? Nie ma problemu z
    > regulowaniem ustawionych z datą późniejszą przelewów? Można już wpisywać
    > przelewy z datą przyszłą po 19?

    Wczoraj (niedziela) po 20:00 ustawiłem na dzisiaj dwa przelewy, oba zostały
    wykonane. Wczoraj jeszcze nie miałem środków na koncie, przyszły dopiero
    dzisiaj i dzisiaj poszły dalej. W Vwbanku w podobnym przypadku polecenie
    zapłaty nie zostało zrealizowane.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 16. Data: 2012-03-12 23:26:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 4f5e5efd$0$1213$6...@n...neostrada.pl

    > Wczoraj (niedziela) po 20:00 ustawiłem na dzisiaj dwa przelewy, oba zostały
    wykonane. Wczoraj jeszcze nie miałem środków na
    > koncie, przyszły dopiero dzisiaj i dzisiaj poszły dalej.

    IMO to dopiero normalność.

    > W Vwbanku w podobnym przypadku polecenie zapłaty nie zostało zrealizowane.

    A to IMO jakiś absurd. (zakładam, że przyszły przed ostatnią sesją wychodzącą)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'