  • 1. Data: 2003-04-11 22:11:51
    Temat: extra student w BZWBK
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    juz od jakiegos czasu nie jestem studentem, 25 latek tez juz dawno mi
    stuknelo a w BZWBK caly czas mam konto extra student

    czy czasem jak sie kapna ze juz od dawna mi sie nie nalezy nie nalicza mi
    wstecznie na kilka lat oplaty za prowadzenie?

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2003-04-12 08:06:09
    Temat: Re: extra student w BZWBK
    Od: "Be_dE" <l...@o...pl>

    Witam

    Przyjdzie do ciebie informacja że musisz zamknąć lub przekształcić konto.
    Do mnie przyszło jakieś 7 miesięcy po skończeniu studiów.

    Pozdrawiam
    Be_dE

  • 3. Data: 2003-04-12 10:56:04
    Od: m...@p...onet.pl

    A mi BEZ PYTANIA na 27. urodziny zamienili x-tra student na standardowo płatne
    Konto 24. I nie jest ważne, że cały czas jestem studentem. To konto się należy
    do ukończenia 26. roku życia. Ciekawe z czym to jest związane? Czy bank ma jakeś
    przywileje z tego, że osoby uczące się do 26. roku życia mają konta tak jak ma
    to miejsce z umową-zlecenie (pracodawca nie musi od takich osób płacić ZUSu)?

    Na szczęście miałem dostęp internetowy. I tam przy zalogowaniu zauważyłem zmianę
    nazwy konta. I jak najszybciej poprosiłem o zamknięcie. Nie uśmiecha mi się
    płacić za konto, aż 5 PLN/mies., gdy w tym samym czasie mam darmowego Lukasa,
    mBank, LG czy VW.

  • 4. Data: 2003-04-12 15:57:12
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zamknięcie. Nie uśmiecha mi się płacić za konto, aż 5 PLN/mies., gdy
    > w tym samym czasie mam darmowego Lukasa, mBank, LG czy VW.

    zmiana nazwy w kanałach nie jest równa zmianie konta...... a do pozostalych
    to zostawiajcie nazwiska a wam zmienia konta na płatne ;-)
    --
    "there is always music in the air" Dale Cooper (special agent FBI) from
    "Twin Peaks"