  • 1. Data: 2003-04-11 17:45:23
    Temat: City-Humor
    Od: "Mannix" <m...@...pl>

    [...dzyń dzyń...]
    - Kto tam?
    - Zlodziej.
    [...dzyń dzyń...]
    - Tak?
    - Zlodziej, proszę pani.
    - Czego pan chce?
    - Chcę wejść do pani mieszkania i ukraść parę rzeczy.
    - Pan jest z Citibanku?
    - Nie, proszę pani, jestem złodziejem. Okradam ludzi.
    - Wydaje mi się, że pan jest z Citibanku.
    - Nie, nie jestem, bardzo proszę, niech pani
    otworzy drzwi. Proszę mnie wpuścić.
    - Jak pana wpuszczę, będzie mi pan sprzedawał
    kartę kredytową albo konto Citi One.
    - Nie, nie będę, proszę pani. Chcę tylko wejść do środka
    i obrabować pani mieszkanie. Naprawdę.
    - Obiecuje pan? Żadnych kart ani żadnych kont?
    - Żadnych.
    - No dobrze, niech pan wchodzi.
    [...wchodzi...]
    - A tak swoją drogą, nie wiem czy zastanawiała się pani,
    ile radości daje posiadanie karty kredytowej Citibanku...