  • 1. Data: 2003-04-11 18:10:06
    Temat: KB obniża oprocentowanie lokat
    Od: t...@p...onet.pl

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/informacje_dla_pras
    y/oproc_lokaty

    Dobrze chociaż, że RORy zostawili na poziomie 3,30 dla studentów oraz 2,30% dla
    pozostałych. Kredytów, których oprocentowanie jest ustalane przez Prezesa
    oczywiście nie obniżyli. Tensor1.

    PS. Mieszkaniowe zależą od WIBORu.

  • 2. Data: 2003-04-11 19:37:30
    Temat: Re: KB obniża oprocentowanie lokat
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Kredytów, których oprocentowanie jest ustalane
    > przez Prezesa oczywiście nie obniżyli. Tensor1.

    Tensor-jesteś straaaasznie nudny, ktoś Ci to już mówił ;))) ? Już wiem czemu
    tak alergicznie reagujesz na kredyty oparte na "prezesie" - po prostu
    decyzje prezesa KB potwierdzają Twoją teorię :D - tylko tensorku po
    pierwsze prezes KB się zmienia, a poza tym są też inne banki :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-04-11 20:29:04
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > decyzje prezesa KB  potwierdzają Twoją teorię :D  - tylko tensorku po
    > pierwsze prezes KB się zmienia, a poza tym są też inne banki :D
    Może i nudny. Ale przeanalizuj dwa przykłady dotyczące kredytów mieszkaniowych
    w PLN
    1. BZWBK prowadzi aktualnie kampanie reklamową: oprocentowanie stałe przez rok
    6,49% a potem zmienne wg. Prezesa. Podobna reklama była w 2002; dla ludzi
    którzy się skusili teraz płacą 8,99%

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194358

    2. mbank oferuje oprocentowanie (od 7 kwietnia) w granicach 5,95%-9,95%.
    Konkretne oprocentowanie można wyznaczyć wprowadzając odpowiednie dane w ich
    kalkulatorze kredytowym. Wprowadziłem super klienta i wiesz co mi wyszło:
    oprocentowanie 8,95%. Amrze to samo. Pisał do nich (8 kwietnia) i mu
    odpowiedzieli, że jeszcze nie zmodyfikowali kalkulatora. Teraz jest 11 i
    godzina 22:20 i w dalszym ciągu to samo. Jak mi nie wierzysz to sprawdż;
    wystarczy wejść na stronę www.mbank.com.pl a póżniej już łatwo znaleźć. Może
    będziesz miała więcej szczęscia i uda Ci się wprowadzić hyper klienta, który
    dostanie mniej niż 8%.

    Takich przykładów jest na pęczki. Jak to się ma do kredytów w PKOBP lub w moim
    ulubionym KB. Oprocentowanie WIBOR3M +marża (w granicach 1,0%-1,5%), co na
    dzisiaj daje 7,0%-7,5%. Ale ja nudzę!!! Pozdrowienia Tensor1

  • 4. Data: 2003-04-11 20:50:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Może i nudny.

    Tensor - czy Ty nie możesz przyjąć do wiadomości, że ktoś może mieć nieco
    inne zapatrywania na problem ustalania % w kredytach mieszkaniowych ??? I
    naprawdę aktualizacja kalkulatora kredytowego w mb (która powinna być
    zrobiona wraz ze zmianą %), czy też "promocji" w BZWBK nie ma tu nic do
    rzeczy. IMHO wyczerpujesz definicję nudziarza nie dlatego, że uważasz
    kredyty oparte na WIBORZE za lepsze, ale dlatego że w prawie każdym swoim
    poście umieszczasz pochwałę kredytu złotówkowego w KB oraz głosisz wyższość
    kredytów opartych na WIBORZE. Czy Ty się opanować nie możesz, czy jak ;))))
    ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-04-12 15:44:55
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > kredytów opartych na WIBORZE. Czy Ty się opanować nie możesz, czy jak ;))))

    Dla klienta ważne jest aby oprocentowanie kredytu w całym okresie spłat było
    jak najmniejsze. Historia, podane przykłady i wiele innych świadczą, iż ze
    znacznie wiekszym prawdopodobieństwem jest to zapewnione, jeżeli kredyt jest
    oparty o stawki rynku międzybankowego (w tym oczywiście WIBOR) a nie o decyzję
    Prezesa. Oczywiście jak raczyłaś stwierdzić "ktoś może mieć inny pogląd" i
    nawet tak ewidentne fakty jak np. "promocja" w BZWBK czy reklamowe (od kilku
    dni) praktyki mBanku nie zmienia jego poglądu.

    Mówisz, że chwalę KB. Tak to prawda, ale jeżeli okaże się, że kalkulator
    kredytowy mBanku dla typowych danych wskaże oprocentowanie poniżej 7% to
    zapomnę o KB i na pytanie gdzie brać kredyt mieszkaniowy w PLN będe twierdził,
    że w mBanku. Do tej pory ten ostatni nie daje jednak podstaw do takich
    stwierdzeń a wręcz odwrotnie. Czekam jednak jeszcze kilka dni aby potem
    niezaleznie od sytuacji zainicjować wątek chwalący mBank albo pokazujący ich
    niecne praktyki reklamowe. Niewątpliwe może dla Ciebie będzie to nudne. Z góry
    przepraszam. Zauważyłem jedank, że na tej liście Tematyka kredytów
    mieszkaniowych cieszy się dużym zainteresowaniem. Tensor1.

  • 6. Data: 2003-04-12 15:52:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Owszem tematyka kredytów cieszy się zainteresowaniem i broń Boże nie
    kwestionuję Twojego prawa do wychwalania KB, mbanku, czy innych banków,
    których kredyty mieszkaniowe uznasz za atrakcyjne. Chodzi o to, że nawet w
    wątku o oprocentowaniu lokat (jak ten), czy też innych niezwiązanych z
    kredytami mieszkaniowymi widząc Twojego nicka wiem, że niezależnie od
    poruszanego tematu znajdą się tam pochwały kredytu mieszkaniowego w KB (a
    wkrótce może gdzie indziej). I właśnie to uważam za nudne.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-04-12 16:03:20
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > poruszanego tematu znajdą się tam pochwały kredytu mieszkaniowego w KB (a
    > wkrótce może gdzie indziej). I właśnie to uważam za nudne.

    Wątek ten zainicjowałem tylko dlatego, że uważam za bardzo niecne praktyki KB,
    jeżeli obniża się oprocentowanie depozytów i jednooześnie pozostawia bez zmian
    oprocentowanie kredytów. Żeby jednak nie było nieporozumienia dodałem
    informację o kredytach mieszkaniowych opartych o WIBOR. Ty to wiesz, ja to
    wiem, ale nie sądzę aby wszyscy co to czytają, też wiedzieli. Przepraszam,
    jeżeli takim wtrąceniem zwiększyłem poczucie nudzenia, które odczuwasz czytając
    moje teksty. Tensor1.

  • 8. Data: 2003-04-12 16:19:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    >Ty to wiesz, ja to wiem, ale nie
    > sądzę aby wszyscy co to czytają, też wiedzieli.

    Inni też to wiedzą IMHO - to nie jest wiedza tajemna ;)

    >Przepraszam, jeżeli
    > takim wtrąceniem zwiększyłem poczucie nudzenia, które odczuwasz
    > czytając moje teksty. Tensor1.

    Ależ nie szkodzi - moje "poczucie nudzenia" ;) na pewno nie przeszkodzi Ci
    w dalszej owocnej krucjacie na pbb. Kończymy chyba, co? Bo to staje się
    nudne :D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn