  • 1. Data: 2003-04-11 18:23:47
    Temat: Jaki bank polecacie ?
    Od: "Marek" <m...@l...com.pl>

    Chcę założyć konto firmowe.
    Tandem MultiBank i Lucas odpada ze wzgl. na odległość do tego ostatniego.
    Najbliżej mam do PKOBP, ale odstrasza mnie prowizja 0,5% za wpłaty gotówki.
    Jestem w stanie zaakceptować 0,2% za wpłatę i ok 20-30 za prowadzenie
    rachunku. No i oczywiście jak najtańsze przelewy - nie będzie ich dużo - ok
    15 miesięcznie.
    Co polecacie?
    Marek

  • 2. Data: 2003-04-11 20:01:44
    Temat: Re: Jaki bank polecacie ?
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Lukas odpada, bo nie mają kont firmowych:)

    moze Kredyt Bank???

    pozdr
    Marek

  • 3. Data: 2003-04-11 20:35:04
    Temat: Odp: Jaki bank polecacie ?
    Od: "Premier" <w...@p...com>

    przy tak małych operacjach na rachunku najkorzystniejszy dla ciebie wydaje
    się Raiffeisen Bank
    Otwarcie rach 0 zł
    prowadzenie 0 zł
    przelew pap.5
    wpłata gotówkowa standardowo jest 0,5 ale można by ponegocjować

    Użytkownik Marek <m...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7717f$rr2$...@n...lublin.pl...

  • 4. Data: 2003-04-12 16:03:27
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marek" <m...@l...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jestem w stanie zaakceptować 0,2% za wpłatę i ok 20-30 za prowadzenie
    > rachunku. No i oczywiście jak najtańsze przelewy - nie będzie ich dużo -

    Nic innego niż Nordea nie znam. Prowadzenie 9 zł, ale wpłata 0,35%. Przelewy
    0,40-0,60 zł. Pełna informacja o transakcjach, oczywiście przelewy do ZUS i
    US. Darmowa VE i bankomaty BZWBK.
    Pozostaje kwestia bezpieczeństwa - można z tokenem za 20 zł/m-c (ale tylko
    przez pierwszy rok) albo z kartą kodów. Wybrane kody są troche upierdliwe,
    bo przy każdym logowaniu korzysta się z innego, ale za to nie można
    podejrzeć hasła. Na kartach jest 80, co starcza na dość długo. Nowe
    przysyłane są za darmo ciągu kilku dni i można ich zamówić chyba max 5, więc
    jest rezerwa.
    Założenie konta w oddziale poszło błyskawicznie, ale można założyć konto
    korzystając z kuriera i wniosków przez net.
    Z na razie zaobserwowanych minusów - Bank (oddziały, nie dostęp ;]) nie
    działa w soboty, tak samo jak infolinia. Pewnie nie działa też przez całą
    dobę, tylko do którejś godziny.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko