eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [ewentulane pieniactwo] system teleinformatyczny banku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 21. Data: 2007-09-21 20:20:55
    Temat: Re: system teleinformatyczny banku
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:fcpk90$27$2@inews.gazeta.pl...
    > szomiz wrote:
    >> Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    >> news:1190133794.790499.147670@22g2000hsm.googlegroup
    s.com...
    >>
    >>> A teraz maja zgloszone, ze wiesz, ze przelewy sa wadliwe i podali ci
    >>> darmowe rozwiazanie - samodzielne zalozenie ich na nowo, zeby pobraly
    >>> z bazy nowe dane adresowe.
    >>
    >> To nie jest darmowe rozwiazanie. Godzina mojej rozpoczetej pracy jest
    >> wyceniona bardzo precyzyjnie...
    >>
    > To nie marnuj czasu pieprząc na grupie, tylko weż się za poprawianie
    > przelewów.

    Nie marnuje czasu. Istotne z ZUS'owo - podatkowych wzgledow pozmienialem,
    jak sie zorientowalem.

    Natomiast nie mam jak zdalnie sprawdzic z jakimi danymi poszlo kilka
    miesiecy ZUS'ow, dwa VAT'y i jeden PIT.

    Sugerujesz, ze z powodu babola w systemie teleinformatycznym banku
    powinienem spedzic dzien w ZUS'ie i dzien w US'ie, zeby wyjasnic sprawe?

    Nawet nie chodzi o czas, chodzi o zawracanie biurwom dupy "smiesznymi"
    problemami. Jestem nowy na tym terenie i to nie jest najlepszy pomysl na
    rozpoczynianie osobistych znajomosci z kobietami z ZUS'a i US'a.

    sy.



  • 22. Data: 2007-09-21 20:32:09
    Temat: Re: [ewentulane pieniactwo] system teleinformatyczny banku
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnff08qr.ht2.kjonca@bambus.kjonca...
    > Dnia Tue, 18 Sep 2007 21:07:23 +0200,
    > osoba podpisana: szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    > napisała:
    > [...]
    >>
    >> Odpowiedzialem. Wlasnie o _te_ przelewy chodzi.
    >
    > Czyli jak rozumiem jest tak:
    > Masz konto firmowe wbanku A, z którego wysłałeś na swoje konto w banku
    > B przelew.
    > Dane nadawcy przelewu były stare.
    > Na tej podstawie wnioskujesz, że przelewy wysłane do ZUS/US też mają
    > błędne dane, tak ?
    >
    > 1. Na jakiej podstawie tak sądzisz, zwykle przelewy ZUS/US są traktowane
    > specjalnie i akurat *tam* mógł bank zmienić. Wiesz, że nie zmienił ?

    Nie wnioskuje. Podejrzewam. Bo nie mam zadnej gwarancji, ze poszly z nowymi
    danymi. A jak inne poszly ze starymi , to TE tez mogly pojsc. Zmiana miejsca
    zamieszkania wiaze sie (miedzy innymi z tym), ze wizyta w US/ZUS to nie 2-3
    kilometry, ale 13/15. W poprzednim ukladzie szedlem po prostu na spacer z
    psem, wprowadzajac go zazwyczaj na teren urzedu, do docelowego pokoju ( i
    kobiety miekly). Terz to wyprawa na pol dnia (i nie mam slodkiej kulki
    roziekczajacej serca biurw).

    Teraz na powaznie: jedyna mozliwoscia sprawdzenia z jakimi danymi poszlo,
    jest molestowanie urzedniczek w "nietypowej" sprawie.

    > 2. Co mówi umowa między Tobą, a bankiem ? W czyjej gestii jest zmiana
    > danych nadawcy przelewu ?

    Moim zdaniem nic. Umowa jest zawarta miedzy mna. Mna, a nie moim adresem
    zamieszkania/prowadzenia dzialalnosci (a przelewy wychodzily wiecej niz
    tydzien po czasie zmiany umowy) a bankiem.

    sz.



  • 23. Data: 2007-09-21 20:37:18
    Temat: Re: system teleinformatyczny banku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Sep 2007 22:20:55 +0200,
    osoba podpisana: szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    napisała:
    [...]
    >> To nie marnuj czasu pieprząc na grupie, tylko weż się za poprawianie
    >> przelewów.
    >
    > Nie marnuje czasu. Istotne z ZUS'owo - podatkowych wzgledow pozmienialem,
    > jak sie zorientowalem.
    >
    > Natomiast nie mam jak zdalnie sprawdzic z jakimi danymi poszlo kilka
    > miesiecy ZUS'ow, dwa VAT'y i jeden PIT.

    I wyświetlnie szczegółów przelewu nie pomaga ? (O ile są wiarygodne)

    Poza tym czegoś nie rozumiem. Przy definiowaniu przelewu do (np.) US podaje
    się typ identyfikatora (np. NIP) i sam identyfikator.
    Wg mnie po tym US rozpoznaje płatnika (myle się ?)
    Jeśli któraś danych definiwanych na formatce do przelewów podatkowych
    się zmieniła, to IMO nie masz racji -> przedefiniowanie przelewu
    powinieneś zrobić sam.
    Pytanie robi się ciekawe, jeśli poszły krzywe dane nadawcy *i*
    faktycznie w US są używane do czegokolwiek.


    KJ


    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?


  • 24. Data: 2007-09-21 21:33:53
    Temat: Re: system teleinformatyczny banku
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnff8aru.4q8.kjonca@alfa.kjonca...

    > Poza tym czegoś nie rozumiem. Przy definiowaniu przelewu do (np.) US
    > podaje
    > się typ identyfikatora (np. NIP) i sam identyfikator.
    > Wg mnie po tym US rozpoznaje płatnika (myle się ?)

    Teoretycznie tak. Ale oprocz adresu, zmienilem nazwe. Przy US - olac. Sie
    przedwania.

    Przy ZUS - ch... wie. Nie ma gwarancji, ze za 30 lat nie beda nie ciagac o
    wyjasnienie niezgodnosci opisu przelewu, po to zeby zamiast 50 PLN/mc,
    wyplacac 45 PLN mc. ALe to juz NTG.

    sz.




strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1