  • 1. Data: 2007-09-18 10:21:28
    Temat: Kredyt hipoteczny - pytania
    Od: "Krociech" <k...@g...pl>

    Witam!
    Czy moglibyście polecić jakiś kredyt hipoteczny na budowę domu:
    -uwzględnianie dochodu z umów o dzieło
    -100% wartości nieruchomości
    -nie wymaga faktur. (3 warunki konieczne, bez tego nie ruszymy)

    Najlepiej jakby jeszcze szybko podejmowali decyzję kredytową, szybko
    wypłacali transze, nie brali nic za wcześniejsze spłaty/nadpłaty i mieli
    niską prowizję/oprocentowanie.

    Macie jakieś sugestie?
    Pytałem w mbanku, ale twierdzą, że chcą faktury - wie ktoś, czy faktycznie
    się przy tym upierają? Poza tym u nich proces kredytowy trwa najmniej 2
    miesiące (kolejne 2 miesiące czekania po 2,5 miesiącu na pozwolenie...).

  • 2. Data: 2007-09-19 05:44:20
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - pytania
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Krociech" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Najlepiej jakby jeszcze szybko podejmowali decyzję kredytową, szybko
    > wypłacali transze, nie brali nic za wcześniejsze spłaty/nadpłaty i mieli
    > niską prowizję/oprocentowanie.

    Era?

    > Poza tym u nich proces kredytowy trwa najmniej 2
    > miesiące (kolejne 2 miesiące czekania po 2,5 miesiącu na pozwolenie...).

    Goni Cię coś? budowa domu to raczej maraton a nie sprint na 100m.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-09-19 18:43:57
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krociech <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > się przy tym upierają? Poza tym u nich proces kredytowy trwa najmniej 2
    > miesiące (kolejne 2 miesiące czekania po 2,5 miesiącu na pozwolenie...).
    O kredytach hipotecznych i bankach można również podyskutować na
    www.e-developer.org

  • 4. Data: 2007-09-20 11:38:05
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Krociech <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > -uwzględnianie dochodu z umów o dzieło
    > -100% wartości nieruchomości
    > -nie wymaga faktur. (3 warunki konieczne, bez tego nie ruszymy)
    Wymagania niezle, na moje oko w Nordei mozesz zapytac (nie jestem pewien
    faktur). Umowy o dzielo akceptuja, jesli osiagasz dochody z tych od co
    najmniej roku, do tego potrzebuja pit-a za ubiegly rok

    > Najlepiej jakby jeszcze szybko podejmowali decyzję kredytową, szybko
    > wypłacali transze, nie brali nic za wcześniejsze spłaty/nadpłaty i mieli
    > niską prowizję/oprocentowanie.

    Wczesniejsza splata w ciagu pierwszych 3 lat - prowizja.

    A z mbankiem doswiadczen nie mialem.

    Wwieslaw

  • 5. Data: 2007-09-20 14:36:19
    Od: "Filip Lach" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]