  • 1. Data: 2007-09-18 11:21:36
    Temat: Kredyt hipoteczny i zla wola banku.
    Od: "Mel Udall" <j...@k...pl>

    Witam!

    Zapadly mi w pamiec programy pani Jaworowicz opisujace dzialania bankow
    zmierzajace do przejecia obciazonej a atrakcyjnej nieruchomosci.
    Czy w przypadku - uzasadnionego lub nie - zadania banku zwrotu kredytu,
    mozna bez wiekszego problemu zaciagnac nowy kredyt w innym banku na jego
    splate z zabezpieczeniem na tej samej nieruchomosci?
    Wole teraz to przeczwiczyc i miec spokojniejsza glowe ;)

    Pozdrawiam
    Mel Udall

  • 2. Data: 2007-09-19 18:46:44
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i zla wola banku.
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@N...gazeta.pl>

    Mel Udall <j...@k...pl> napisał(a):

> [...]
    > splate z zabezpieczeniem na tej samej nieruchomosci?
    > Wole teraz to przeczwiczyc i miec spokojniejsza glowe ;)

    O kredytach hipotecznych i bankach - z ładem i składem.
    www.e-developer.org

  • 3. Data: 2007-09-19 18:48:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 18:46:44 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Hubert Wyszyński <h...@N...gazeta.pl>
    napisała:
    [...]

    Misiu, wyp..ad z tym spamem.
    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X