  • 1. Data: 2003-09-26 07:43:06
    Temat: eurobank - tabela oplat i prowizji
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    I znowu bank mnie rozbawil:)) Tym razem eurobank. Stronka juz im dziala. I
    jest taka pozycja w tabeli oplat i prowizji:

    Przelew Sorbnet (minimalna kwoat 1 mln) - 10 zl

    Mysle, ze bedzie to bardzo czesto wykonywana usluga w tym banku :)))

    Pablo

  • 2. Data: 2003-09-26 13:04:32
    Temat: Re: eurobank - tabela oplat i prowizji
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Pablo <p...@w...pl> napisał(a):

    > I znowu bank mnie rozbawil:)) Tym razem eurobank. Stronka juz im dziala. I
    > jest taka pozycja w tabeli oplat i prowizji:

    > Przelew Sorbnet (minimalna kwoat 1 mln) - 10 zl

    Podaj przykłady banków gdziej ta kwota jest znacznie niższa ;)

    pzdr
    konlin

  • 3. Data: 2003-09-26 13:05:44
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Przelew Sorbnet (minimalna kwoat 1 mln) - 10 zl
    >
    > Mysle, ze bedzie to bardzo czesto wykonywana usluga w tym banku :)))

    A wiesz co to jest sorbnet?
    To jest przelew, który idzie w czasie rzeczywistym nawet do obcego banku
    (wykona się nawet w niedzielę).

    I jest to bardzo atrakcyjna propozycja, bo w PKOpodobnych bankach koszt
    sorbnetu oscyluje w okolicach 100 PLN.

    A tak swoją drogą, czy cała strona eurobanku jest we flashu, czy tylko
    powitanie? Czy można wejść na ich stronę bez flasha? Raczej ta instytucja nie
    będzie poważna jak będzie jeździć na flashu (nie wszyscy mają i chcą instalować
    dodatkowy plugin).

  • 4. Data: 2003-09-26 13:45:45
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

> [...]
    > (wykona się nawet w niedzielę).
    >
    > I jest to bardzo atrakcyjna propozycja, bo w PKOpodobnych bankach koszt

    No dobrze, dobrze. Juz nic nie mowie i sie nie czepiam. Pewnie klienci tego
    banku beda nagminnie korzystac z Sorbnetu - to mi sie wydało zabawne. No ale
    ja mam specyficzne poczucie humoru.

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 5. Data: 2003-09-27 08:25:31
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > I jest to bardzo atrakcyjna propozycja, bo w PKOpodobnych bankach
    > koszt sorbnetu oscyluje w okolicach 100 PLN.

    :)
    jest to b. atrakcyjne, aż opłaca się przynieść do hipermarketu dużą "bańkę"
    w walizeczce i puścić przelew z EB niż przepłacać w PKOpodobnych ;))

    Zbiggy