    From: "" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank - tabela oplat i prowizji
    Date: 26 Sep 2003 15:05:44 +0200

    > I znowu bank mnie rozbawil:)) Tym razem eurobank. Stronka juz im dziala. I
    > jest taka pozycja w tabeli oplat i prowizji:
    >
    > Przelew Sorbnet (minimalna kwoat 1 mln) - 10 zl
    >
    > Mysle, ze bedzie to bardzo czesto wykonywana usluga w tym banku :)))
    >
    > Pablo

    A wiesz co to jest sorbnet?
    To jest przelew, który idzie w czasie rzeczywistym nawet do obcego banku
    (wykona się nawet w niedzielę).

    I jest to bardzo atrakcyjna propozycja, bo w PKOpodobnych bankach koszt
    sorbnetu oscyluje w okolicach 100 PLN.

    A tak swoją drogą, czy cała strona eurobanku jest we flashu, czy tylko
    powitanie? Czy można wejść na ich stronę bez flasha? Raczej ta instytucja nie
    będzie poważna jak będzie jeździć na flashu (nie wszyscy mają i chcą instalować
    dodatkowy plugin).