  • 1. Data: 2003-09-26 07:04:31
    Temat: Miles&More
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Z ciekawosci rzucilem okiem na karte VISA Pekao/Lot i program lojalnosciowy
    Miles&More. Za kazde 5PLN dostaje 1 mile. Czyli wydajac rocznie karta 30kPLN
    dostaje 6000mil. Co daje np. darmowy przelot w obie strony z W-wy do Madrytu
    dla 2 osob w klasie ekonomicznej raz do roku.

    Czy ja dobrze kombinuje? Gdzie jest haczyk? Po jakim czasie przepadaja
    punkty?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 2. Data: 2003-09-26 07:26:48
    Temat: Re: Miles&More
    Od: "Gosciu" <g...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości:

> [...]
    > dla 2 osob w klasie ekonomicznej raz do roku.
    >
    > Czy ja dobrze kombinuje? Gdzie jest haczyk? Po jakim czasie przepadaja

    Witaj,
    Haczyk jest w tym ze na przelot potrzebujesz 30000 mil a naprawde duzy
    haczyk to to ze karte wydaje bank PeKao SA :)))))

    Wierzcie mi wiem cos niecos o tych milach...

    Gosciu
    g...@w...pl
    GG:124848 --- f...@t...pl

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 3. Data: 2003-09-26 07:28:56
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    Madrytu
    > dla 2 osob w klasie ekonomicznej raz do roku.

    Za 6000 mil??? Wydawało mi się, że bilety na trasach europejskich to 20-25
    tys mil - tak przynajmniej jest w tabeli prezentów. Może tu jest haczyk ;-)

    pzdr
    KK

  • 4. Data: 2003-09-26 08:15:14
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > dla 2 osob w klasie ekonomicznej raz do roku.

    > Czy ja dobrze kombinuje? Gdzie jest haczyk? Po jakim czasie przepadaja

    bilet to min. 15tys. Karta jest OK jesli ktos lata przynajmniej raz w roku
    jako uzupelnienie salda punktowego. Jesli nie to zbedny wydatek. Aha - duzym
    plusem sa tez przyznawane wysokie limity w stosunku do zarobkow - nawet 3x
    (przynajmniej tak bylo pare lat temu jak sie o nia staralem).

    D.

  • 5. Data: 2003-09-26 08:35:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Haczyk jest w tym ze na przelot potrzebujesz 30000 mil

    Dlaczego? Gdzie to jest napisane?

    > a naprawde duzy
    > haczyk to to ze karte wydaje bank PeKao SA :)))))

    Cos wiecej?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2003-09-26 08:42:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Za 6000 mil??? Wydawało mi się, że bilety na trasach europejskich to 20-25
    > tys mil - tak przynajmniej jest w tabeli prezentów. Może tu jest haczyk
    ;-)

    Zasugerowalem sie tym:
    http://www.miles-and-more.com/mam/pl/pl/emi/0,3678,0
    -0-594607,00.html i
    wybrac po prawej stronie "Kalkulator milowy LOT". Tam wybierajac polaczenie
    otrzymuje sie wynik w milach. Ale te mile sie dostaje za lot na danej
    trasie, a ja myslalem, ze tyle mil trzeba zaplacic za lot na danej trasie
    ;))
    Szkoda ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 7. Data: 2003-09-26 09:08:46
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > (przynajmniej tak bylo pare lat temu jak sie o nia staralem).

    Ja ostatnio niedawno po 2 miesiacach staran dalem sobie spokoj.
    Pani Katarzyna Molenda - konsultantka banku od sprzedazy tej
    karty w Krakowie skutecznie mnie zniechecila...
    PeKaO SA to nie jest bank dla ludzi przyzwyczajonych do
    mBankowej/inteligowej jakosci obslugi :-(

    Marcin

  • 8. Data: 2003-09-26 10:05:07
    Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Dlaczego? Gdzie to jest napisane?

    Na lot w europie potrzebujesz 20000 mil (do konca roku 18000). Jest to
    napisane jak bookujesz bilet na stronie miles-and-more.pl albo w
    ksiązeczce jaka dostajesz (ewentualnie poszukaj na ww stronie 'award
    booking').

    Jakby byly bilety za 6000mil to bym w kazdy weekend latal do Londynu :-)

    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret

    pozdro,
    pk

  • 9. Data: 2003-09-26 11:14:11
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Byc moze. Jednak inne banki nie oferuja uslug, ktore mnie trzymaja w
    > PekaoSA.

    A jakie to uslugi?

    Pablo

  • 10. Data: 2003-09-26 11:34:40
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Zlecenia stale i bankomat stosunkowo blsko domu.

    No bankomatem to Ci dogodzili ;) A zlecen stalych to inne banki nie oferuja?

    No dobra. Kiedys mi sie ten bank podobal. Ale jakies 6 miesiecy temu
    wprowadzili przyjazne dla klienta oplaty. I sie wynioslem. I stosunkowo
    bliskie bankomaty nie byly zadnym argumentem.

    Pablo