  • 1. Data: 2009-02-13 18:00:48
    Temat: eurobank pierwsze wrażenia
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    1. czerwień męczy, denerwuje,

    2. przelewy między rachunkami:
    wybranie konta z którego ma być przelew = odświeżenie strony
    wybór konta na które ma być przelew = odświeżenie stron
    widać jakby panowie z eurobanku nie bardzo potrafili posługiwać się
    formularzami

    3. próba przelewu zwykłego, miłe zaskoczenie wybór konta nie powoduje
    przeładowania strony, ale już wybór odbiorcy zdefiniowanego ponownie
    denerwujące przeładowanie strony

    4. konto > szczegóły konta, nie pokazuje nic, dopiero trzeba wybrać konto
    spodziewałem się zestawienia kont a zastaję pustkę
    po kontakcie z infolinią dowiedziałem się że takie zestawienie znajdę w
    eurobank online > produkty - no naprawdę bardzo intuicyjne

    5. chodzi dość mułowato

    6. przelew wewnętrzny nie dochodzi od razu tylko po kilku sekundach, po
    próbie następujących po sobie przelewów wewnętrznych

  • 2. Data: 2009-02-13 18:56:51
    Temat: Re: eurobank pierwsze wrażenia
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik zlotowinfo napisal:
    > 1. czerwień męczy, denerwuje,

    Jak nie zlikwiduja tych lokat siedmiodniowych, wszystkie wady EB beda do
    zniesienia ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2009-02-13 19:10:32
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jak nie zlikwiduja tych lokat siedmiodniowych, wszystkie wady EB beda do
    > zniesienia ;)

    I jeszcze 7,07% na koncie też jest całkiem przyjemne. Szczególnie przy 5
    kontach dla fanów antybelki. ROR 5,5 też całkiem nieźle w stosunku do
    konkurencji.

  • 4. Data: 2009-02-13 20:29:12
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Szymon <n...@o...pl> napisał(a):
    > ...ROR 5,5 też całkiem nieźle ...

    5,05%

  • 5. Data: 2009-02-13 20:59:59
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Fri, 13 Feb 2009 19:00:48 +0100, "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    pisal(a):

    >1. czerwień męczy, denerwuje

    Pozwolisz, że sie podepnę;-)

    Czy ktoś przerobił rezygnację z tokena gsm i wybór pracy bez tokena?
    Wiem, że jest to możliwy wariant dla starych klientów, którzy zaczęli
    bez tokena, ale czy można jakoś załatwić downgrade?

    Wklepywanie tych literek jest dla mnie dość upierdliwe, mam małe fonty
    na telefonie.
    Traktując tam konto jako portmonetkę bankomatową plus nieźle
    oprocentowane rachunki oszczędnościowe mam zdefiniowane jako zaufane
    przelewy powrotne na swoje konta w innych bankach. W EB operacji
    innych niż bankomat, przelewy między swoimi rachunkami nie przewiduję,
    więc nie potrzebne są dodatkowe zabezpieczenia.

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 6. Data: 2009-02-13 21:01:05
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > 5,05%

    fakt. Chociaż nie zmienia to przesłania, iż chyba jest to najlepiej
    oprocentowany ROR na rynku (spośród w miarę stabilnych i pewnych banków).

  • 7. Data: 2009-02-13 21:21:55
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Lut, 22:01, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > fakt. Chociaż nie zmienia to przesłania, iż chyba jest to najlepiej
    > oprocentowany ROR na rynku (spośród w miarę stabilnych i pewnych banków).

    EUROBANK należy do grupy Societe Generale więc myślę że może to być
    niezły uniwersalny bank w przyszłości .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 8. Data: 2009-02-13 21:52:16
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Marek G" news:mbnbp4ts48vp42rrf630rg4u3970epnror@4ax.com

    > Pozwolisz, że sie podepnę;-)

    I ja pozwolę dopuścić się podobnego czynu :)

    > Czy ktoś przerobił rezygnację z tokena gsm i wybór pracy bez tokena?
    > Wiem, że jest to możliwy wariant dla starych klientów, którzy zaczęli
    > bez tokena, ale czy można jakoś załatwić downgrade?

    A dla nowych? Rozumiem, że jako osoba przywiązana do starej, poczciwej nokii
    jestem od razu w ujęciu młodzieżowych "scancelowany" gdy bym np. chciał
    założyć sobie rachunek w Eurobanku?

  • 9. Data: 2009-02-14 06:57:57
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > EUROBANK należy do grupy Societe Generale więc myślę że może to być
    > niezły uniwersalny bank w przyszłości .
    nie sądzę - ich interesuje tylko detal...

  • 10. Data: 2009-02-14 08:34:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    nie narzekajcie, eurobank jest ok ;-)
    a kolor? pokażcie mi kolor, który podobałby się wszystkim, mnie się ten
    czerwony podoba, bo jest taki wyrazisty

    i ror i KO mają niezłe (oprocentowanie b.atrakcyjne), karta za 95gr i
    wszystkie bankomaty za 1 zł

    chociaż z drugiej strony bank nie oferuje wielu usług m.in. kredytu w
    ror, przelewów zagranicznych

    --
    pozdrawiam
    RobertS