  • 1. Data: 2009-02-13 12:36:22
    Temat: Polbank Era - jakie dochody, jakie doswiadzenia
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    Zdaje się, ze do 5 tysięcy można mieć na oświadczenie...
    Jakie dochody (etat) potrzebne są do uzyskania limitu
    5000 zł na karcie Polbank Era? Przerabiał ktoś temat
    (zwłaszcza ostatnio)?

    Ogólnie - może jest jakaś reguła? (3 x netto?)
    Czy umowa na czas określony coś utrudnia?

    Aha - na infolinię dzwoniłem, ale to nie rozwiązało ww.
    kwestii, oczywiście.

    Może na coś trzeba uważać przy wyrabianiu?

    ZBDz

    ~|_.

  • 2. Data: 2009-02-13 13:41:06
    Temat: Re: Polbank Era - jakie dochody, jakie doswiadzenia
    Od: chrisek <no@spam>

    ~|_ukasz pisze:
> [...]
    >
    > Aha - na infolinię dzwoniłem, ale to nie rozwiązało ww.
    > kwestii, oczywiście.
    >
    > Może na coś trzeba uważać przy wyrabianiu?

    Jakiś miesiąc temu przy staraniu się o ww uzyskałem info o konieczności
    umowy na czas nieokreślony.

  • 3. Data: 2009-02-13 19:44:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Mam TAKTAKa i dostałem limit 8kzł (chcieli dać nawet 10kzł). Nie
    przedstawiałem żadnego zaświadczenia o zarobkach, do firmy nie
    dzwonili...wygląda na to, że dali mi kartę na "słowo honoru".

    ps
    3 m-ce wcześniej chciałem dostać w Polbanku "zwykłą" kredytówkę z
    limitem 5kzł i nie dostałem, bo ich system wykazał, że dostać nie powinienem

    jak dla mnie ruletka ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-02-13 20:26:51
    Od: chrisek <no@spam>

    RobertS pisze:
> [...]
    > 3 m-ce wcześniej chciałem dostać w Polbanku "zwykłą" kredytówkę z
    > limitem 5kzł i nie dostałem, bo ich system wykazał, że dostać nie

    Też mam TT. Nie chcieli dać z żadnym limitem, ani z przeniesienia, ani z
    zaświadczeniem o pracę na czas określony (do końca roku). BIK czysty.
    Przy drugiej próbie uzyskania KK stwierdzili, że umowa o pracę tylko na
    czas nieokreślony wchodzi w grę. Millenium w tym samym czasie też z
    zaświadczeniem nie chciał KK z mBanku przyjąć. Bez łaski. mBank od ręki
    podwyższył dwukrotnie limit, a chciał nawet więcej bez żadnych papierków.

  • 5. Data: 2009-02-14 07:57:43
    Od: "krzymek" <krzymek_WYTNIJ_@_WYTNIJ_terramail.pl>

    Przy tej karcie dużo warunków daje Era, czyli kto jaki ma telefon, jeśli abo
    to jaką stawkę i czy nie zalegasz, jeśli TT to jak często doładowujesz i ile
    czasu jesteś na rozmowach odbierających. Jak już przeszedłeś kwalifikację w
    Erze to polbank zabiera się do działa i ustala limit kwoty, umowa czas
    określony czas nieokreślony.
    W moim przypadku historia w TT ok 3-4 lata cały czas kasa na kącie. Umowa na
    czas nieokreślony. Propozycja banku 5000zł bez zaświadczeń (max można 8tyś)
    lub zaproponowali z zaświadczeniem 4xpensja.
    Od wysłania sms'a z chęcią posiadania karty czekałm ok 1,5 tygodnia na
    kontakt, potem po 2 dniach podpisanie umowy, pracownik polbanku przyjachał
    do mnie do pracy (tak się umówiliśmy) i teraz minął tydzien i czekam na
    karte nadal.
    --
    ---==[ krzymek ]==---

  • 6. Data: 2009-02-14 08:20:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kontakt, potem po 2 dniach podpisanie umowy, pracownik polbanku
    > przyjachał do mnie do pracy (tak się umówiliśmy) i teraz minął tydzien i

    dostaniesz albo kartę albo pisemko, że jednak nie...

    ps
    mialy być sms-y po każdej transakcji, ale bank ich nie wysyła chociaż
    ponoć innym to działa

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-02-14 08:29:02
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > dostaniesz albo kartę albo pisemko, że jednak nie...

    A ja nie dostałem, ani karty ani pisemka ...
    KJ

  • 8. Data: 2009-02-16 07:33:32
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:

    > A ja nie dostałem, ani karty ani pisemka ...
    > KJ

    A ile czekasz?

    Właśnie - ile czasu upływa od zgłoszenia się na infolinii
    do posiadania karty?