  • 1. Data: 2002-07-17 22:44:45
    Temat: Re: euro, dolar czy z³otówki?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    zdecydowanie: zloty.

  • 2. Data: 2002-07-17 23:19:33
    Temat: Re: euro, dolar czy z&sup3;otówki?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    madrze mowi, dac mu wodki!
    poza tym: ja osobiscie wiem (!) ze euro nie bedzie waluta w polsce przed
    2015
    wiec jak kolega bierze kredyt na 10 lat to niech bierze w zlociszach

  • 4. Data: 2002-07-18 10:54:22
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    W perspektywie 10 lat oprocentowanie kredytów złotówkowych musi spaść ...
    nie ma siły ... (mam nadzieję że nie jestem tu zbyt dużą optymistką :-))).
    Jednocześnie ciężko przewidzieć w tak długim okresie zachowania złotówki w
    stosunku do innych walut ... Ja wzięłabym jednak w PLN

  • 5. Data: 2002-07-18 11:17:49
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Ludzie doświadczeni mówią:

  • 6. Data: 2002-07-18 11:38:44
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > Ludzie doświadczeni mówią:
    >
    > "Bierz kredyt w walucie, którą zarabiasz."

    a nie lepiej wziąć w walucie i po 2-3 latach kiedy złotówki spadną, a
    oprocentowanie walut wzrośnie wziąć kredyt na spłatę poprzedniego ????

    konkurencja jest obecnie taka, że chyba nie ma problemu jeśli chcemy wziąć
    kredyt na spłatę innego ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-07-18 12:17:37
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:ah6975$did$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > oprocentowanie walut wzrośnie wziąć kredyt na spłatę poprzedniego ????
    >
    > konkurencja jest obecnie taka, że chyba nie ma problemu jeśli chcemy wziąć

    Lepiej zeby wzial w zlotowkach.
    A co do konkurencji i procedury udzielania kredytu na splate kredytu to nie
    jestem pewien czy akurat jest tu konkurencja :(.
    POzdrawiam
    Wall

  • 8. Data: 2002-07-18 13:07:02
    Od: "Goldoni" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Ludzie doświadczeni mówią:
    >
    > "Bierz kredyt w walucie, którą zarabiasz."
    >
    > Pzdr,
    > Bam

    Ja tez stanalem przed tym dylematem i choc co prawda biore kredyt na 25 lat,
    to tez zdecydowalem sie na zlotowki (PKO BP, oprocentowanie 10,94%) -
    oczywiscie z mozliwoscia przewalutowania (z doplata) i wczesniejszej splaty
    (bez doplat)

    Pozdrawiam,
    Goldoni

  • 9. Data: 2002-07-18 13:13:38
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    możesz napisać coś więcej ?
    gdzie o tym poczytać ?

    czy nie lepiej wziąć w multibanku ? nie będzie taniej ?

  • 10. Data: 2002-07-18 13:34:37
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Wg mnie najlepiej jest wziąść WWJ w Multibanku....

    Łatrwioej się wtesy splaca odsetki, to tak jakbys mial kredyt odnawialny w
    koncie..

    wiecie napewno o co chodzi...
    wyliczylem sobie ze taki kredyt (pomimo oprocentowania 12%) przy moich
    zarobkach jest konkurencyjny do kredytu oprocentowanego 6% w złotówkach
    oczywiście

    Najlepsze rozwiązanie, tylko trzeba miec nieruchomość wartą co najmniej 2
    razy 80 kilo, bo 80 kilo to minimalna suma kredytu, zeby zabezpieczyc kredyt
    hipoteką...

    Pozdroooo

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> napisał
    w wiadomości news:ah6epf$i0o$1@news.tpi.pl...