  • 1. Data: 2002-07-17 21:33:42
    Temat: Re: Kiepskie Inteligo
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Radmar" <k...@i...pl> wrote ...
    > Nie miam tyle czasu, aby tracić po 1h na wydanie dyspozycji kilku
    przelewów.
    > Mbank działa mi super (no i jest tańszy).

    a jak mowilem ze wazne by bank mial dobre oprogramowanie, tj. skalowalne to
    sie ze mnie smielista!
    jesli system jest skalowalny to wystarczy kupic nowy serwer, dostawic do
    starych, i juz wszystko chodzi szybciej, AUTOMATYCZNIE, umozliwa to m.in.
    technologia Java EJB...

  • 2. Data: 2002-07-17 21:44:42
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote ...

    > skalowalny. No, ale - wszystko mozna przedstawic w korzystny sposob,
    > prawda?

    sluchaj, oprocz takich rzeczy jak powiadomienia SMSami przy przelewach dla
    mnie waznym kryterium jest szybkosc dzialania oprogramowania e-banku. czy
    dla ciebie to nie jest wazne? oprocentowanie to nie wszystko...

  • 3. Data: 2002-07-17 21:47:55
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    <j...@p...onet.pl> wrote ...
    > więcej kwiatków np. taki: dlaczego system mBanku nie jest napisany w
    .NET - ano
    > dlatego, że ta technologia nie ma nawet roku i żadna poważna instytucja
    > finansowa nie przeniesie swojego systemu na tak świeżą technologię.

    zgadzam sie, to jest dobry argument.

  • 4. Data: 2002-07-18 09:04:00
    Temat: Kiepskie Inteligo
    Od: "Fazi" <F...@n...pl>

    Witam

    Czy Wy drodzy grupowicze też od jakiegoś czasu macie problemy
    ze złożeniem przelewu poprzez internet w Inteligo.
    Mam stałe łącze 1Mb/s i nie mam problemu z połączeniem się
    z całym światem ale takie przeboje jakie są w połączeniu z Inteligo
    to już dawno nie miałem. Transmisja rzędu 300bajtów/s,
    częste zrywanie sesji itp. Zeby udało się wysłać przelew
    muszę stracić godzinę na średnio 5 próbach.

    Pingi do secure.inteligo.com.pl są dobre bo rzędu 80-150ms,
    więc chyba ich system (balansujący połączenia jeśli taki mają) nawala.

    Jak u Was to wygląda ?

    Pozdrawiam
    Doprowadzony do białej gorączki
    Fazi

  • 5. Data: 2002-07-18 09:26:38
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Dlatego się od nich wyniosłem z kontem firmowym. Mam identyczną sytuację -
    stałe łącze 2mbit/s, wszysyko hula oprócz Ynteligo.

  • 6. Data: 2002-07-18 09:39:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 18, 2002 at 12:33:42AM +0300, Mscislaw wrote:

> [...]
    > starych, i juz wszystko chodzi szybciej, AUTOMATYCZNIE, umozliwa to m.in.

    Ech ... naprawde za duzo marketingowego smiecia ci wcisneli. Pomijam
    juz to ze przed chwila ten sam bank krytykowales ze nie jest

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-07-18 09:42:05
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > starych, i juz wszystko chodzi szybciej, AUTOMATYCZNIE, umozliwa to m.in.

    Zaraz, zaraz. To Ty wieszałeś psy na mBanku, twierdząc że ma nieskalowalny
    system, a teraz sam sobie przeczysz. W Twoich wypowiedziach było znacznie
[...]

    Jacek

  • 8. Data: 2002-07-18 09:43:39
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Mam sdi, 115 kbs i wszystko smiga jak zloto.

  • 9. Data: 2002-07-18 11:57:41
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Mam sdi, 115 kbs i wszystko smiga jak zloto.

    Ja mam modemik TP SA w regionie bielskim i też śmiga.

  • 10. Data: 2002-07-18 12:29:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 18 Jul 2002 00:33:42 +0300, w
    <ah623f$7lk$1@phys-news1.kolumbus.fi>, "Mscislaw"
    <M...@n...com> napisał(-a):

> [...]
    > starych, i juz wszystko chodzi szybciej, AUTOMATYCZNIE, umozliwa to m.in.

    1. Jak to się do wcześniejszych wypowiedzi, że to mBank niedomaga?
    2. Twoja wypowiedź ma się nijak do problemu, bo nie na tym on polega.
    3. Zanim następnym razem zaczniesz snuć takie wywody, przeczytaj
    archiwum.